Yazar bilemediği bir nedenden ötürü Cashton gif kıtlığı çekiyor. Yeni gifler indirmesi lazım
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
"Ashton."
"Efendim?"
"Elini oradan çek."
Calum yatak odasına üstünü değiştirmeyi planlayarak çıkmış ama Ashton varken bunun o kadar da kolay olmayacağını unutmuştu. İçeri gireli belki de iki dakika bile olmamış, ama yatağın üzerinde uzanan Ashton aniden arkasında belirip elini düğmesi ile fermuarı yarım yamalak açılmış pantolondan içeri sokmayı bir şekilde başarmıştı. Kalçalarına baskı yapan aletini hissedebiliyordu. Uzun, kalın ve sertleşmiş.
"Nereden Pup? Yoksa... Buradan mı?"
Avuç içini boxer üzerinden aletine bastırdığında Calum'ın çıkardığı minik inilti onu teşvik ederek diğer eliyle gömleğinin düğmelerini açmaya başlamasını sağladı. Tabi bu esnada dudakları da boş durmuyordu. Omuzlarına ve köprücük kemiklerine ıslak öpücükler bırakmaya başlamıştı.
"Duke... Nerede?"
"Arka bahçede oyun oynuyor, yani elimden kaçman imkansız..."
Aleti üzerinde hissettiği el kaybolunca sızlanarak kendini ona daha çok bastırmaya çalıştı fakat Ashton neredeyse hiçbir çaba göstermeden ona engel oluyordu. Omuzlarından aşağı kayan beyaz gömleğini çıkarıp yere attı. Büyük ellerini pantolondan, bu kez arka tarafından içeri iktirdi ve kalçalarını kavradı. Avuçları arasında sıkmaya devam ederek omuzlarını öpmeyi sürdürdü.
"Bu sabah... Harika görünüyordun ve... Şu lanet pantolon..."
Calum titrek bir nefes verdi ve başını geriye atarak Ashton'ın omzuna yasladı. Onu çok fena istiyordu. Ancak bunu dile getirirse, şey, dile getirirse bir şey olmazdı ama utancından yerin dibine girerdi. Özellikle de farkına vardığı karmakarışık hislerinden sonra Ashton'ın etrafında ne yapacağını ya da söyleyeceğini şaşırır hale gelmişti. Şuan yanaklarının kızarması nereden bakılsa yersizdi. Ancak Ashton ve uygunsuz iltifatları son bulmamakta ısrarcılardı.
Pantolonu ve boxer'ının da gömleğinin yanında yerlerini almaları çok uzun sürmedi. Elleri vücudunun her yerinde dolaşıyordu. Calum'ın teninin kokusuna karışan parfüm kokusunu ciğerlerine çektiği esnada boynunu kendi düşüncesine göre tatmin edici bir iz bırakana kadar emdi.
"Ash..."
Genellikle olduğu, Ashton'ın Calum her yaptığında hoşuna gittiği gibi saçlarını avuçlamak için uzandığında bu kez ona izin vermedi ve bileklerini yakaladı.
"A-ama..."
"Hayır Puppy."
Boştaki elini ensesine yerleştirip onu birdenbire yatağın üstüne eğdi. Calum Ashton'ın kalçasını ısırdığını, sonra da arkasından gelen şaplağı hissedince sıçradı. Söz konusu Calum olduğunda ellerine, veya ağzına, hakim olmak Ashton için fazlasıyla zordu. Teni pürüzsüz, vücudu ellerinin altında mükemmel hissettiriyordu. Bu yüzden kendini dokunmaktan alıkoyamadığı kalçaları üzerine arka arkaya, her seferinde biraz daha sert vuruyordu. Kalçasının bitip bacağının başladığı yere dişlerini geçirdi.
"Dışarı çıkmak üzereydin Cal, seni gördüğüm an kapıya yaslayıp becermek istedim."
Calum'ı bacaklarından tutarak sertçe sırtüstü çevirdi.
"Çok mu?"
"Tahmin bile edemezsin."
Yatağın önünde diz çöküp Calum'ın bacaklarını biraz daha araladı. Onun için diliyle hazırlamak parmaklarıyla hazırlamaktan daha kolaydı. Hem daha kısa sürüyordu, hemde Ashton bu şekilde daha memnundu. Arada bir kayganlaştırıcının aşırı yapay çilek aromasını tatmak zorunda kalması dışında bir problemi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend // Cashton
FanfictionEn yakın arkadaşlar arasında birazcık spermin lafı olmazdı. <3 En yüksek sıralamalar: #1 calumhood #1 cashtonhoodwin #1 mukeclemmings #1 mukeaf #3 cashton #7 ashtonirwin #29 bff