Elini Calum'ın elinin üstüne koydu geri çekti sanki fark etmedik orospu
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Calum bir kapıyı hayatında hiç bu kadar hızlı açmamıştı.
"ASHTON FLETCHER SİKİK IRWIN!"
Dış kapıyı genelde kilitlemezdi, yani Calum'ın ona haber vermeden içeri dalması sık yaşanırdı.
"HEMEN BURAYA GEL!"
Ashton sesini duyduğunda duştan yeni çıkmıştı. Tabi ki kim olduğunu anladı. Calum'ın sesini her şekilde tanırdı. Bu yüzden üstünü giyinmekle vakit kaybetmeden belindeki havluyla aşağı indi. Bağırma şekline bakılırsa daha fazla oyalanması bir cinayetle sonuçlanabilirdi. Ama, oyalanmaması da bir cinayetle sonuçlanabilirdi. Yazdığı şarkıyı beğenmemiş ya da onu affetmemiş olabilirdi. Fakat yanına ulaştığında kesinlikle beklemediği bir tepkiyle karşılaştı.
"Calum! Dikkat et!"
Görüş açısına girdiği an Ashton'ın üstüne atlamış ve neredeyse tamamen çıplak olmasını umursamadan bacaklarını beline sarmıştı. Ashton bir eliyle Calum'ın belini, diğer eliyle de havluyu kavradı. İkisinin de düşmediğinden, özellikle de Calum'ın düşmediğinden emin olmak çok zordu. Üstüne atlaması Ashton için bir hayalin gerçeğe dönüşmesi gibi olsa da Calum'ın dikişlerinin zarar görmesinden ya da canının acımasından korkuyordu. Kollarını Ashton'ın boynuna sardı.
"Cal, ben-"
"Kes sesini."
"Ama-"
"Ashton eğer beni hemen şimdi öpmezsen yemin ederim- ah siktir et."
Ellerini boynundan yukarı çıkarıp yanaklarını kavradı ve onu sertçe kendine çekti. Uzun zaman sonra kolları arasında olabilmenin verdiği huzurla gülümseyerek dudaklarına yapıştı. İlk kez tam olması gerektiği gibi hissettirmişti. Tamamlanmış.
Ne bir eksiklik, ne de bir fazlalık vardı.
Başını hafifçe sağa yatırdı. Çok yavaştı. Sanki tadına bakıyordu. Aşkının, tutkusunun tadına bakıyordu. Hiç tatmayacağını düşündüğü bu duyguların karışımı boğazından viski misali akıp giderken aklından yalnızca tek bir düşünce geçiyordu. Ashton'la yaşamaya hazır olduğu hayat.
Arsız bir gülümsemeyle Ashton'ın beline sarılı olan beyaz havluyu yere attığında Ashton kaşlarını kaldırdı.
"Ne yaptığını sorabilir miyim acaba?"
"Doktor beni becerebileceğini söyledi."
"Doktorun bunu söylediğinden emin misin?"
Sırıtmaya başlayan Ashton'a gözlerini devirdi.
"Çok dikkatli olarak ve korunup bol miktarda kayganlaştırıcı kullanarak cinsel ilişkiye girebilirsin falan filan. Şimdi becer beni."
"Ya canını yakarsam?"
Calum sıkıntılı bir nefes verdi ve kucağından indi. Bu çok saçmaydı ama onu kırmış olmaktan korkmuştu. Zaman içerisinde onu çok kırmıştı. Şimdi onu kırmak bir fobi haline geliyordu.
"Cal?"
Aniden Ashton'ı koltuğun üstüne iktirdiğinde bu korku yerini tuhaf bir gerginliğe bırakmıştı. Ashton'ın kendini Calum'ın etrafında bakir gibi hissetmesi normal miydi? İlk defa seks yapmak üzere olduğunda bile böyle tedirgin olmamıştı.
Calum karşısına geçip kıyafetlerini onun izlediğinden emin olarak yavaşça çıkarırken inlememek için alt dudağını sertçe ısırdı. Fakat tişörtünü çıkarmak yerine parmak uçlarına basa basa ona doğru yürüdü. Eğilmekte hala biraz zorlanıyordu ama fazla uğraşmasına gerek kalmadan kucağına oturmayı başardı. Daha saniyeler önce yüzünden silmesi imkansız olan sırıtma şimdi kaybolmuştu. Tıpkı Ashton gibi, ancak çekingen bir ifadeyle alt dudağını dişlediğinde Ashton bir problem olduğunu anında fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend // Cashton
FanfictionEn yakın arkadaşlar arasında birazcık spermin lafı olmazdı. <3 En yüksek sıralamalar: #1 calumhood #1 cashtonhoodwin #1 mukeclemmings #1 mukeaf #3 cashton #7 ashtonirwin #29 bff