32- MYT Tour Begins +

454 18 202
                                    

Size garip fanteziler getirdim lol

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

"Siktir! Bu inanılmazdı!"

Meet You There turnesinin ilk konseri harika geçmişti. O muazzam atmosferi yeniden hissetmek bütün üyelere iyi gelmişti. Özellikle de Calum'a.

Bebeğini kaybetmek zordu, Ashton'la yaşadıkları problemler de duruma pek yardımcı olmamıştı ama sonunda hepsi geride kalmıştı. Birbirlerini iyileştiriyorlardı. Her anlamda.

"En güzel kısmı tartışmasız hayranlara yüzüğünü gösterdiğin andı!"

Calum daha hala enerjisini üstünden atamamış olan ve otel odasında küçük bir çocuk gibi oradan oraya koşturan Ashton'a gülümsedi. Henüz duşa girmedikleri için terle parlayan yüzünden aşağı süzülen damlaları elinin tersiyle silip kıvırcık saçlarını düzeltmeye çalıştı. İşe yaramasa da artık gözlerinin önüne gelmiyordu. Son birkaç aydır ruhsal anlamda çok iyilerdi, mutlu ve enerjik. Özellikle de Ashton. Çünkü artık kim olduğunu saklamak zorunda değildi. Anlaştıkları yeni şirket Modest'a kıyasla şaşırtıcı bir şekilde daha rahattı. Sam Smith de Total Management Group'un bir parçasıydı, tıpkı onun gibi 5 Seconds Of Summer'a da cinsel tercihleri konusunda karışmıyorlardı.

"Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum!"

Kelimenin tam anlamıyla üstüne atladığında Calum sendeledi, ikisi de gülüyorlardı.

"Ben de seni Ash..."

Sağa sola salınarak dans eder gibi sarılmayı sürdürürken Calum'ın beline doladığı kollarını biraz aşağı indirdi. Pantolonunun düğmesini açıyordu. Fermuarın sesini duyduğunda Ashton'ın dudaklarında beliren arsız gülümsemeyi boynunda hissedebiliyordu. Elini pantolondan içeri sokunca fark etti ki işin sonu pek de masum yerlere gitmeyecekti. Sertleşmeye başlayan aleti kalçalarına baskı uyguluyordu.

"Kutlamayı bu şekilde mi yapmak istiyorsun?"

"İstemiyorsan durabilirim."

"Hayır, sadece, yeni bir şeyler... Deneyebiliriz diye düşünüyordum."

"Aklında ne var Irwin?"

Calum kıpkırmızı olurken Ashton'ın elini tuttu, parmaklarıyla oynamaya başladı.

"Bugün prova yaparken, seni izliyordum... Bateri çalarken çok ateşli görünüyorsun ve..."

"Ve...?"

"Bagetleri yine beni becermek için kullansan?"

"Ama onlar enstrümanlarla beraber-"

"Kutudan aşırıp bavuluma koymuş olabilirim."

Ashton minik bir iniltiyle boynuna yöneldiğinde Calum tıpkı onun çıkardığı gibi bir ses çıkarmış, başını geriye atmıştı. Sakin geçen birkaç dakikanın ve iz bırakan ısırıkların ardından beklediğinden biraz daha hızlı bir biçimde yatağa düştü. Epey heyecan verici geçecek olan geceleri anlaşılan şu noktadan itibaren başlıyordu.

"Arkamı döndüğümde çıplak olsan iyi edersin. Ellerini arkanda tut, ve sakın kendine dokunma."

Ashton bavullarda gerekli olan şeyleri ararken sert bir tonda konuştu. Calum sadece sesiyle bile pantolonunun daha dar gelmeye başladığını hissediyordu.

"E-Evet Efendim..."

Kayganlaştırıcı şişesi ve prezervatif kutusu yatağın üstüne, hemen yanına düştüğünde boxer'ını çıkarıyordu. Dizlerinin üzerine oturup ellerini tıpkı söylediği gibi arkasına sakladı. Başını öne eğmişti. Bu ona itaat ettiğinin bir göstergesiydi. Ashton yatak başlığına bakacak şekilde dönmesini istediğinde hızla döndü.

Best Friend // CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin