Oy oy kocasını elleriylen beslermiş fxjdjdk
<3<3<3<3<3<3<3<3
"Aaashtooon..."
"Hm?"
"Benimle ilgilen."
Omzunu dürtükledi. Gözlüklerini takmış, sabah okumaya başladığı kitaptan kafasını kaldırmıyordu. Calum dizine uzanmıştı ve Ashton arada sırada saçlarıyla oynuyordu ama saatlerdir neredeyse hiç konuşmamıştı. Duke da yatak odasında uyuyordu, yani Calum kısmen yalnız kalmıştı.
Hiç çabalamadan bu kadar iyi görünürken Calum'ı yok sayamazdı.
"Sıkıldım."
"O zaman üstünü giyin, en fazla iki saate çıkarız."
Luke ve Michael onlara öğle yemeği için dışarı çıkmayı teklif etmişlerdi. Fakat buluşma saatler sonraydı.
"Senden benimle ilgilenmeni istedim, başından atmanı değil."
Calum doğruldu. Sol bacağını yavaşça Ashton'ın diğer tarafına atarak üstüne çıktı. Yüzünde arsız bir gülümsemeyle kucağına yerleşti. Ashton kaşlarından birini merakla kaldırırken elindeki kitabı çekip kenara koymuştu. Kucağında oturuyordu, yani Ashton'ın - eğer kör değilse- Calum'ı fark etmemesi imkansızdı. Gözlüklerini çıkardı ve kitabın yanına bıraktı. Sonra da olanları hala idrak etme aşamasındaki Ashton'ın yanaklarını kavrayarak yüzlerini birbirine yaklaştırdı. Dudaklarını birbirine bastırıp ona kısa süren ıslak bir öpücük verdi.
"Neden bu kadar uzaksın Ash?"
Hakikaten öyleydi. Yaklaşık iki haftadır, yani Calum iyileştiğinden beri Ashton ona eskisi gibi yakın davranmıyordu. Uzun süren yumuşak öpücükler ve şefkat dolu dokunuşları geçin, doğru düzgün seks bile yoktu. Kısa bir süre olmasına rağmen tüm bunları özlemişti. Sesi kırgından çok tahrik edici bir tonda çıkıp Ashton'ın inlemesine sebep olduğunda ise kendine lanet etti. Sevdiği adama ancak bu şekilde sahip olabileceğini her defasında kendine hatırlatıp durmak onu yıpratıyordu.
Ashton'dan sadece hoşlandığını düşünse de sandığından daha derin bir şeyler vardı.
O başkalarına yardım ederken kendisini unutan ve tapılası gülüşü bulunduğu her yere ışık saçan adama yavaş yavaş aşık oluyordu.
Üstelik hiç pişman değildi.
"Yoksa beni eskisi gibi güzel bulmuyor musun?"
Ashton kırıldığını fark etmeyeceği ve onunla sadece uğraştığını düşüneceği için isteği kadar ileri gidebilirdi ama ağlamak istemiyordu.
Dudaklarını çene kemiği üzerinde gezdirdi. Birbirlerine sürtünerek gerekli yerlere ilgi gösterirken Calum Ashton'ın sertleşmeye başladığını hissedebiliyordu. Ashton kalçalarını kavrayıp onu aniden aletine bastırınca inleyerek omuzlarına tutundu.
"Seni ağzıma almak istiyorum. Bana izin verecek misin Ash? Saçlarımı tutarsan eğer, yüzümü becerebilirsin. İster misin?"
Sesi o kadar tatlı, o kadar masum geliyordu ki karşı koymak imkansız hale geliyordu. Sorarken elini eşofman altından içeri sokup avuç içini aletine bastırdı.
"Evet, siktir, evet Cal!"
Calum sırıtarak kucağından indi ve bacakları arasına girip eşofman altını boxer'la beraber aşağı indirdi. Ashton bu şekilde, dizleri üzerinde, bugüne kadar gördüğü her şeyden daha güzel olduğuna karar verdi. Onu istiyordu. Kırmızı dudaklarını aleti etrafına sarıp yavaşça daha derine almasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend // Cashton
FanficEn yakın arkadaşlar arasında birazcık spermin lafı olmazdı. <3 En yüksek sıralamalar: #1 calumhood #1 cashtonhoodwin #1 mukeclemmings #1 mukeaf #3 cashton #7 ashtonirwin #29 bff