Bölüm 3

24 2 1
                                    

Kapı büyük bir gıcırtıyla açılırken odanın genişliği genç kızı hayrete düşürmüştü. Büyüklüğü şato içinde küçük bir şato gibiydi adeta. Brian hizmetçilerinden Alexa için bir oda ayarlanmasını istedi. Hizmetçiler emri alır almaz odadaki hiç kullanılmamış odayı hazırlamaya koyuldular. Brian siyah pelerinini askıya asarken içindeki bordo gömleğindeki dantel işlemeyi düzeltip üstten birkaç düğmesini açtı ve Alexa'ya döndü.

"Sana yeni kıyafetler lazım." dedi genç kızı baştan aşağı süzerken. Simetrisi bozulan elbiseden kurtulsa iyi olacaktı.

"Ne?"

"Yırtık elbisenden kurtulma vakti ve şu güneş dövmen.."

Alexa elini omzuna atıp dövmesini ovaladı sıkıntıyla. Bunun buraya gelmekle ne ilgisi vardı anlamıyordu.

"Onu başkalarının görmemesi senin yararına olur." diye kestirip attı giysi odasına doğru yürürken. Genç kız ise orada öylece duruyordu.

"Ne bekliyorsun?" dedi Brian odanın diğer ucundan seslenirken.

Genç kız temkinli adımlarla vampiri takip etmeye başladı. Brian çoktan kıyafetleri karıştırmaya başlamıştı. Renk skalası gayet azdı. Siyah, bordo, kırmızı ve beyaz.

Brian en sonunda durdu ve "Şimdilik sonbahara uygun elimde bunlar var ama kışa girerken daha sıcak bir şeyler bulabilirim. Elbiselerin çoğu omzundaki dövmeni gösterebilecek açıklıkla bu nedenle saçlarını salık kullanmak zorundasın."

Alexa karşı çıkacaktı ki vampir kırmızı gözlerini genç kızın gözlerine sabitledi, tehditkar biçimde. Genç kız uyarıyı alır almaz başını salladı ve elbiseleri tek tek elemeye başladı. İçlerinden beyaz elbisenin dokusunu beğenmişti. Elbiseyi askısından çıkartmak için uzandığında vampir ondan önce davranıp elbiseyi askısından çıkartıp genç kıza uzattı. Alexa elbiseyi alırken vampire kısa bir süreliğine temas etmişti ama bu kez önceki soğukluğu hissetmemişti. Çünkü korku ve heyecandan kendi eli soğuktu.

Bu garip anı yok sayıp elbiseyi kucağına aldı.

"Giyinebileceğim bir oda var mı?"

"Odan birazdan hazırlanmış olur. Orada üstünü değiştirebilirsin."

Brian dolabı kapattı ve genç kıza odasına kadar eşlik etti.

"Artık giysi dolabını biliyorsun. İstediğini alabilirsin."

Alexa başını sallamakla yetindi tekrar. Pek konuşası yoktu. Sadece dinlenmek istiyordu. Öyle yorgundu ki. Ve acıkmıştı.

Küçük sayılabilecek bir odaydı burası. Duvarlar kırık beyaz boyayla boyanmıştı. Şamdanların aydınlattığı odadaki neredeyse odanın tamamını kaplayan yatağı görünce içi sevinçle doldu. Uykuluyken başka ne onu bu kadar mutlu edebilirdi ki?

"Biraz karanlık gelmiş olabilir sana. Buradaki diğer her şey gibi." dedi Brian'ın sesindeki kırgınlık anlaşılmayacak gibi değildi.

Hizmetçiler genç kıza gecelik takımlarının olduğu dolabı gösterip ihtiyacı olduğu zaman onlara seslenebileceğini söyleyip çıktılar. İkisi yalnız kalmıştı. Genç kız vampire soran gözlerle bakınca vampir siyah saçlarını geriye doğru attı sıkıntıyla.

"Yemekte görüşemeyeceğiz büyük ihtimalle. O yüzden şimdi söylesem iyi olacak."

"Jack'ten uzak dur. Ne zamandır taze kan içmek için ormana gitmiyor. Sana bir şey yapabileceğine dair şüphelerim var ki pek yanıldığım bir konu değil doğrusu. O yüzden yemeği odana getirmelerini isteyeceğim. Ve son bir şey daha. Yarın önemli bir işimiz var. O yüzden hazırlıklı ol. Sabah erkenden gideceğiz. "

Karanlıklar İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin