Bölüm 24

16 0 0
                                    

Sabahın ilk ışıkları perdeleri delip içeri sızarken genç kız ışığın yatağa doğru yön değiştirmesiyle yatağında kıpırdandı. Parmakları üzerine örtülen çiçekli beyaz pikeyi kavradığında başına ağrı saplanmıştı. Ayrıca güneş dövmesi de oradaki varlığını hatırlatırcasına sızlıyordu. Sanki boşluğa uyumuştu. Sıkıntıyla nefesini verdi ve yataktan kalkıp aynanın karşısına geçti. Üzerinde geceliğinin olduğunu fark ettiğinde içine bir korku düştü. Dün.. Dün neler yaşanmıştı? Jack istediğini alıp evden ayrılmış olabilir miydi?

Brian'ın verdiği silahı Jack'e doğrulttuğunda ve sonrasında yaşananlar zihnini adeta bir bıçak gibi keserek gözlerinin büyümesine sebep oldu. En son Jack onu itaat etmeye zorlamıştı. Etkisi altına girdiyse bile bunu hatırlamıyordu. Türlü düşünceler içindeyken tasarladığı kötü senaryonun gerçek olmamasını diledi. Üzerine sabahlığını alıp telaş içinde banyoya doğru gitti. Su ona iyi gelecekti.

Koridorda kimsenin olmaması işine gelmişti ama işini garantiye almak için banyoya girince kapıyı kilitledi. Ellerini fayansın üzerine dayayıp sakinleşmeye çalıştı. Bukleleri yüzüne düşüp onu huylandırıyordu. Musluğu açıp soğuk suyu yüzüne çarptı. Diş fırçasını almak için dolabın kapağını açtığında V yazılı iksir şişesi gözüne çarptı. Bugün dördüncü gündü, yarın eski haline kavuşabilecekti sonunda. Ama bu şişenin burada durmaması gerektiğinin farkındaydı. Odasına götürüp güvenli bir yere saklayacaktı. Belki de valizinin küçük bölmesi dikkat çekmeyecek, saklamaya uygun bir yer olabilirdi. Banyoda işi bitince iksir şişesini avcunun içine alıp banyonun kilidini açtı.

Gittiğini sandığı kişi karşısındaydı.

"Günaydın, Alexa."

Genç kız elindeki iksir şişesinin gözükmemesi için ellerini arkasında bağladı. Göz bebeklerinin büyüdüğünü hissedebiliyordu. Garip davranmamak için mırıldandı.

"Günaydın."

Kapıdan geçip odasına gitmek istediyse de vampir tam kapı eşiğinde durup onu engelliyordu.

"İyi misin?"

Vampirin parmak uçları genç kızın yanağında gezinmeye başladığı sırada genç kız geriye doğru çekilip yüzünü ondan kurtardı. Üzerindeki sabahlığı kavrama dürtüsünü bastırdı çünkü elleri arkada olduğu için tek elini kullanmak garip kaçabilirdi. Şüphe uyandırıcı.

"Eğer izin verirsen odama gitmek istiyorum."

Jack hiçbir yere kıpırdamıyor ve onun sorusuna cevap vermesini bekliyordu.

"Dün farklıydın."

Genç kız kaşlarını kaldırıp ona inanamayan gözlerle baktı. Dün neler olduğunu hatırlamıyor oluşu, onu etkisi altına alması ve bu sabah yatağında gecelikleriyle uyanması... Hepsini bir arada düşününce midesine kramp girmeye başlamıştı. Boğazını temizledi.

"Benden yararlandığını mı söylemeye çalışıyorsun?" Çatık kaşlarla alacağı cevabın farklı olmasını diliyordu.

"Ne? Hayır hayır sadece-" Gözleri genç kızın sabahlığının açıkta bıraktığı yerin nefes alışverişlerinden dolayı inip kalkmasını takip ederken yutkunup cümlesine devam edemedi. "Aklından geçen her neyse o şey olmadı, Alexa."

Alexa onun bakışlarını fark edince vampirin dalgınlığını fırsat bilip koşarak odasına girdi ve kapıyı kilitledi. Burada hizmetçilerin olması onu koruyamayacaktı. Kendi kendini savunması gerekecekti. Ama önce silahı geri almalıydı.

Titreyen ellerle bavuluna koşup küçük cebine terden ıslanmış iksir şişesini bırakıp cebin fermuarını çekti ve bavulu kapattı. Ardından kapı kolunun o plastik sesini duyunca irkilmişti çünkü vampir tarafından sürekli o kol indirilip duruyordu.

Karanlıklar İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin