Alexa, Jack'in kendisinin sihir yapabildiğininden habersiz olduğunu anlamıştı. Aslında hizmetçiye kızmasından ötürü pişmanlık duyuyordu. Onun sayesinde vampirin etkisi altında kalmaktan kurtulmuştu. Güneş dövmesini saklayabildiği gibi büyü yapabildiğini de saklamalıydı ondan.
Boynundaki yaranın sızısı zamanla geçerken izinin Jack'in dediği gibi bir süre daha kalacağı açıktı. Üstünü çıkartıp kendini banyoya attı. Suyu ılığı biraz geçecek şekilde sıcağa çevirince yaranın sızlayışıyla yarayı sudan uzak tutarak suyun adrenalinden kaskatı olan vücudunu ısıtmasına izin verdi.Bu gece rahat rahat uyuyamayacağının farkındaydı.
....
"Solgun görünüyorsun."
Alexa kahvaltı yaparken Brian konuştu. Elinde zarifçe bakır kadehi tutuyordu.
"Gece uyuyamadım."
Alexa onunla göz kontağı kurmadan bir yandan kahvaltısını yapıyor bir yandan da bolca pudraladığı yaranın pudrasının silinmemesi için önüne düşen buklelerini geriye atmakla uğraşıyordu.
"İlk gün o kadar kötü müydü?"
"Dün gece sen neredeydin?"
Brian kadehi dudaklarına götürürken duraksadı.
"Bunu nereden biliyorsun?" Kaşlarını çatmıştı.
O sırada kırmızı peleriniyle yanlarına gelen Jack, Brian'a selam verirken gözlerini genç kıza çevirdi. Genç kız tanıdık sesi duyar duymaz kafasını kaldırıp bakmıştı. Ama gözlerine bakmaya cesaret edemedi. Tekrar kahvaltısına dönerken Jack'n bakır bir kadeh alarak genç kızın karşısına geçmesiyle genç kızın kalbi sıkışmaya başlamıştı. Kocaman masada başka oturacak bir yer bulamamış mıydı?
"Bir soru sordum. Nereden biliyorsun dün gece burada olmadığımı?"
Jack olan biteni izlerken sessizdi. Genç kızın ne söyleyeceğini bekliyordu merakla.
"Yemeği getiren hizmetçiye seni sordum."
Brian kaşlarını kaldırdı. "Neden?"
Alexa çatalıyla oyalanmayı bıraktı. Ne diyecekti şimdi?
"Belki ona yalan söylediğinden kuşkulandı." dedi Jack umursamazca kadehi dudaklarına götürürken doğruca genç kıza bakıyordu.
Brian, Jack'in cevabına gözlerini devirdi.
"Sana sormadım Jack."
Sesi hükmedercesine çıkmıştı.
Jack bakır kadehin kenarlarını dudaklarıyla emerken genç kızdan gözlerini almıyordu.
"Belki fikrini değiştirirsin diye.. Bana eşlik etmen için."
Brian'ın kalkan kaşları inmişti. Yüzüne buruk bir gülümseme yayıldı.
"Bir işim çıktı." dedi ve kadehinden bir yudum daha aldı.
Alexa, Jack'e bakmaktan itinayla kaçınırken Jack onun bu hareketine kızgın olduğunu belli edercesine kadehi masaya çarptı. Alexa korkuyla irkilirken kafasını kaldırıp Jack'e baktı. Mavi gözlerindeki kırmızı parıltılar belirginleşmişti.
"Hazırlansam iyi olacak." dedi genç kız masadan kalkarken.
Jack belli etmemek için bir süre daha Brian ile oturup masadan kalktı. Genç kızın odasına doğru yöneldi. Genç kız holde takip edildiğini anlayınca adımlarını sıklaştırdı.
"Alexa!" Arkasından yüksek olmayacak şekilde bağırdı.
Genç kız ismini duyar duymaz koşmaya başladı. Etrafta neyseki hizmetliler vardı da Jack ona bir şey yapamıyordu. Nefes nefese odasına ulaştığında kapıyı kilitledi ve küt küt atan kalbinin eski haline dönmesini bekledi hazırlanmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar İçinden
FantasyTrajik bir kaza sonucu vampire dönüştürülen Brian yeniden insan olmak istemektedir. İnsana dönüşebilmesi için ise tek bir çıkış yolu vardır: Kehanet. Bir gün Büyülü Orman'da sabırsızlıkla ortaya çıkmasını beklediği kehanetin öznesi Alexa ile karşıl...