Alexa at arabasındayken vampirden olabildiğince uzak durmaya çalışıyordu. Vampirin, Rose'a son söyledikleri içini huzursuz etmişti. Belli belirsiz bakışlar atıyordu Brian'a. Brian da onun bakışlarının farkındaydı ancak uzak durmak istiyorsa ne yapabilirdi? Gecenin karanlığında dışarıdan ürkütücü seslerle birlikte arabanın tekerlek sesleri kulakları dolduruyordu.
Brian boğazını temizledi konuşmadan evvel. "Feion'a komşu bir yere gideceğiz. Köy de denebilir."
Genç kız bir şey demeden vagon penceresinden dışarıyı izliyordu hala. Tepkisizdi. Hava giderek soğumaya başlamıştı ve geçtikleri yerde yağmur çiseliyordu. Gök gürültüsünü duyduğu sırada arabanın daha büyük bir yağışa doğru sürüldüğünü anlayabilmişti. Yağmurun sıklığı her kilometrede artarken daha ne kadar gidecekleri merak konusuydu. Vücudunu ısıtabilmek için kabanına sıkıca sarındı.
"Yol boyunca konuşmayacak mıyız böyle?" diye sordu vampir dayanamayarak.
Genç kız da "Ne kadar yolumuz kaldı?" diye sorarak yolculuk boyuncaki sessizliğinden vazgeçmişti.
"Yarım saat civarı."
Vampir ters gitmeyi istemediği için genç kızın yanına oturmuştu ama genç kız bundan rahatsız olmuşa benziyordu.
"Seni çözemiyorum."
Yarım saat ters gitse sorun olmazdı herhalde, Alexa'nın çapraz karşısına geçti. Vagonun içindeki gaz lambaları yüzlerini seçebilecek kadar vagonu aydınlatırken ikisi de birbirine gözlerini kısmış şekilde bakıyordu. Alexa onun yanından kalkıp gitmesiyle biraz olsun rahata ermişti.
"Ben de seni çözemiyorum Brian."
"Seni korumak için oradan kurtarmamdan mutlu değil misin? Teşekkürün böyle mi olacaktı?"
"Teşekkür edecek bir durum olduğunu sanmıyorum. Eğer beni yalnız bırakmamış olsaydın bunlar başıma gelmeyecekti."
"Ahh, anlıyorum. Jack'i özleyeceksin. Isırıkları bağımlılık yapmışa benziyor. "
Vampir işaret parmağını dişleri arasına aldı genç kıza gözlerini dikerken.
"Saçmalama, Brian."
"Saçmalama mı? Seni Jack'ten kurtarmamışım gibi bana surat yapman sinirlerimi bozuyor, Alexa."
"Ne yapmamı bekliyorsun? Beni kendinden koruyabilecek misin ki koruma olmadan bir yere götürüyorsun beni! Hem bana daha iki gün önceki olayın ne olduğunu anlatmadın bile!"
"Seni kendimden de başkalarından da koruyabilirim, Alexa."
"Yine başlama, Brian. İkimiz de biliyoruz kontrolünü kaybedersen neler yapabileceğini. Böyle yaparak - artık kalede olmadığımıza göre bu kelimeyi söyleyebilirim- kehaneti tehlikeye attığının farkında değil misin?"
"Kim yeniden bozuk plak gibi konuşmaya başladı yine? Kehaneti bu kadar ciddiye aldığını bilmiyordum. Eminim bana yardımcı olacağın için sabırsızlanıyorsundur."
"Sana şartlar olacağını söylemiştim."
"Şartlarını söylemedin."
Genç kız suskunlaştı.
"Çünkü ortada şart falan yok. İstemek ve yapmak var, sen de biliyorsun ki."
"O zaman nasıl isteyebileceğim için düşünmeye başlasan iyi edersin."
"Meraklanmana hiç gerek yok, Alexa. Düşünüyorum."
Tüm konuşma boyunca dişlerinin arasında olan parmağını yalayıp ceketinin iç cebinde yenilemiş olduğu kan dolu şişe çıkarttı. Genç kız onu izlerken bunu yapması oldukça keyifliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar İçinden
FantasyTrajik bir kaza sonucu vampire dönüştürülen Brian yeniden insan olmak istemektedir. İnsana dönüşebilmesi için ise tek bir çıkış yolu vardır: Kehanet. Bir gün Büyülü Orman'da sabırsızlıkla ortaya çıkmasını beklediği kehanetin öznesi Alexa ile karşıl...