Brian kırmızılarla donatılmış yumuşak yatağında uzanırken Rose'un neler planlayabileceği hakkında tahmin yürütmekle meşguldü. Alexa'yı yalnız başına bu kalede bırakmanın oldukça tehlike arz edeceğini artık biliyordu. Ya şimdi de Rose onun odasında aldıysa soluğunu? Başını salladı. Bu böyle olmayacaktı.
Siyah saçlarından bir tutam yüzüne düşerken
az önce olanları düşündü. Alexa'yla aralarında kehanet bulunmasaydı kendini durdurabilir miydi? Gözlerini yumdu o anı tekrar yaşamak için. Genç kızın beyaz gerdanı baş döndürücüydü. Onun ürkek bakışları, titrek nefes alışları, kalbinin maraton koşmuş gibi çarpıp durması... Hayalini bozmamak için gözlerini sımsıkı kapalı tuttu. Kanının tadını almamış olsa bile nasıl leziz olduğunu daha şimdiden biliyordu. Üç ay boyunca hem onun aksi tavırlarına hem de kanının dayanılmaz çekiciliğine nasıl katlanabileceği soru işaretiydi. Neyseki günden güne sayılı günler azalıyordu."Beni ısırmayacağını söylemiştin!"
Vampir dudaklarını yaladı istemsizce. Genç kızın görüntüsü gözünün önünden gitmiyordu. Eğer başka vampir olsa o durumda kesinlikle kendini durduramazdı ki kendi de zor durmuştu ya. Parmakları beyaz ipek çarşafı sıkıca kavrayıp çarşafı büzdü. Bu sefer aralanan dudaklarını ısırdı. Onu istiyordu.
Ama dönüşüm geçirdiği andan itibaren şimdiki onu arzulayan halinden eser kalmayacaktı. Tuttuğu nefesini bıraktı. Saçma sapan hayallere kapılmak anlamsızdı. Vampir olmadığında onu arzulayacak değildi. Ama yine de...
Sağ kolunun üstüne döndü ve antika duvar saatine baktı. Saat daha akşam olmamıştı. Genç kız odasından çıkmış olsa onu duyardı. Tabii olup bitenden sonra bir bunalım hali yaşayıp kendini camdan atmadıysa. Dudakları güleç bir hal alırken yatağında doğruldu. Sabahki avından kalanı içmek için ahşap portmantosunun yanında aldı soluğu. İçmek için dudakları şişeye değince durdu. Akşam yemeğini Alexa ile geçirebilirdi. Evet, bu fikir hoşuna gitmişti. Şişeyi masasının üstünde koydu ve akşam yemeği için hazırlanmaya, banyoya girdi.
Suyu ayarladı ve jakuzinin dolmasını beklerken dişlerini fırçaladı. İnsanken en çok zevk aldığı ritüeli hala sürdürmekten bıkmamıştı. Bıkmaya niyeti de yoktu.
"Kanlı üstünle yatağıma yattığına inanamıyorum!"
"Banyo yapana kadar geçmeyecek olan kokun odama sindi bile."
Genç kızın söyledikleri zihnini doldururken kendini suya bırakmıştı.
Banyodan sonra saçlarını ve belini havluyla sararken aynada yarı çıplak vücudunu izledi. İnsan halinde bile bu vücutla oldukça iltifatlar alırken vampir halinde ona karşı koyacak birinin olacağını sanmıyordu. Alexa da dahil. Acaba çıplak vücudunu gördüğünde genç kız neler hissetmişti? Dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
İyiden iyiye kuruduğunu düşündüğü saçındaki havluyu kapı yanındaki askılığa asıp banyodan çıktı ve elbise odasına doğru yol aldı.
Genç kızı şaşırtmak isteğine yenik düştüğünün farkındaydı ama artık olan olmuştu. Siyah kumaş pantolonu ve bordo gömleği kucağına alırken boşluğuna gelen duyduğu kapı gıcırtısıyla irkildi.
"Ah, sen de mi buradaydın?" dedi Alexa hayal kırıklığına uğramış bir halde gözlerini kısıp vampire bakarken. Bugünkü yaşananlardan sonra onunla arasına mesafe koymakta karar kılmıştı.
"Ben sonra gelirim o halde." dedi kapıyı tekrar örterken.
"Alexa bekle!" diye seslendi vampir. Genç kız kapı ardından gelen boğuk sesi duyunca durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar İçinden
FantasyTrajik bir kaza sonucu vampire dönüştürülen Brian yeniden insan olmak istemektedir. İnsana dönüşebilmesi için ise tek bir çıkış yolu vardır: Kehanet. Bir gün Büyülü Orman'da sabırsızlıkla ortaya çıkmasını beklediği kehanetin öznesi Alexa ile karşıl...