Bölüm 7

21 0 0
                                    

"Alexa!"

Brian'ın holünde kendisine seslenenin Rose olduğunu görünce mutlulukla gülümsemişti.

"Rose!" diye karşılık verirken bordo elbisesinin yakasını düzeltip neredeyse iyileşmiş olan yarasını ve sırtındaki güneş dövmesini kamufle etti.

"Bugün bana ayıracak zamanın var mı?" Genç kızı baştan aşağı süzmüştü.

"Elbette, Rose."

Rose'u takip ederken geniş bir terasa çıkmışlardı. "Bugün terasta olalım istedim." dedi Rose.

Vampiri dikkatle incelerken eğer insan formunda olsaydı Rose'un orta yaşlı olabileceğini düşündü Alexa.

"Konsey üyeleriyle tanışmadın hala değil mi?"

Tahta banka genç kızın karşına otururken konuştu.
"Gerekli mi?" diye sordu Alexa.

"Elbette. Seni daha yakından tanımak istiyoruz."

Hizmetçinin içecek servisiyle kendisine sunulan bakır kadehi alıp genç kıza döndü.

"Aslında sana bazı sorular sormak istiyordum."

Alexa cam kadehi gerginlikle sallayıp içindeki sıvıya odaklanmışken vampirin ne tür soru sorulabileceği hakkında endişeliydi.

"Brian ile nasıl tanıştınız?" Rose kadehi dudaklarının arasına alıp bekledi.

"Biz şey-"

"Yoksa buraya seni zorla mı getirdi?"

Genç kızın tepkisini yokladı. Alexa tam cevap verecekti ki araya girdi.

"Ama pek de zorla getirilmişe benzemiyorsun."

Bunun üzerine Alexa başını kaldırıp vampire baktı. O anda vampir adeta genç kızı tesiri altına almak için gözlerini genç kızdan ayırmayarak dosdoğru gözlerinin derinliklerine bakıyordu.

"Ben-" Alexa gözlerin etkisi altına girmek üzereydi.

"ROSE!"

Genç kız tanıdık sesle irkilip bardağın birazını üstüne dökerken ellerinin titremekte olduğunun farkında değildi. Arkasını döndüğünde Brian'ın gerçekten sinirli olduğunu görünce içini bir korku kapladı. Yanlış bir şey yaptığını sanmıyordu Alexa. Ancak sabahki olaydan sonra onu gerçekten kızdırmış olabileceğini düşündü.

"Brian." dedi kadın vampir kaşlarını kaldırıp sorarken. "Neden sinirlisin bu kadar?"

"Hayatıma burnunu sokmaktan vazgeç." dedi Brian bütün vücudunda elektriklenme hissederek.

"Ne yaptım ki Brian?" Dudaklarının kenarı alaycı bir şekilde kıvrıldı.

"Her neyse." dedi gözleri genç kıza takılıp kalırken. Genç kız ona korkuyla bakıyordu. Anlık göz göze gelmelerinden sonra genç kız önüne döndü tekrar.

Kadın vampir, Brian'ın tepkisini unutmayacaktı.

"Alexa, benimle gel." dedi Brian adeta hükmedercesine.

Genç kızdan bir hareket göremeyince ses tonunu alçalttı.

"Alexa, benimle gel."

Ancak alt tonundaki iğneleme fark edilmeyecek gibi değildi.

"Rose, başka zaman tekrar konuşuruz. Davetin için teşekkürler. " dedi genç kız, içeceği masaya bırakırken.

Kadın vampir onu başıyla hafifçe onayladı. Bakışları Brian ve Alexa üzerinde seri bir şekilde gidip geliyordu.

Karanlıklar İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin