Bölüm 5

27 1 1
                                    

Alexa'nın göz bebekleri genişlerken yakalandığına inanamıyordu.

"Bana doğruyu söyle!"

O sırada Alexa Brian'ın kolunun arasına bir şey sıkıştırdığını görünce tüm dikkati oraya kaydı. Kolunun arasında tuttuğu bir şişe kandan başka bir şey değildi.

"İyi ki yanımda hazırlıksız gelmedim." dedi gözleri yavaş yavaş yeşile dönmeye başladığında.

"Hala kanaman devam ediyor." Sesi sakin çıksa da alt tonunda öfke vardı.

"E-evet. Dün gece..."

"Dün gece ne?"

Vampir, yaşlı kahinin başını ağrıtmak istemediği için Alexa'ya koridora gelmesini işaret etti.

"Dün gece bir bunalım anında tırnaklarımı boynuma geçirmişim. Biraz derine battılar."

Doğruyu söyleyemezdi. Hele de Jack peşini bırakmazken.

Vampir sıkıntıyla nefesini verdi. "Neden bana söylemedin?"

"Söyleyecektim ama korktum."

"Neden? Bunda korkulacak ne var?" Brian ona inanmayan gözlerle bakarken elindeki şişeyi ceketinin içine yerleştirdi.

"Kendime zarar verdiğim için kızarsın sandım."

"Evet kızgınım."
Yalan söylediğin için.

Alexa boynundaki peçeteyi çekerek pıhtılaşmakta olan kanı gözler önüne serdi. Brian şu an için sakin gibiydi. Kandan etkilenmemişti.

"İstersen kan tam durmadan geri kalanını-" diye teklif ediyordu ki konuşması bölündü.

"Neden bana kendi kanını sunmaktan geri kalmıyorsun?"

Derin bir sessizlik oldu.

"İstediğim an senin kanını emebilecek güçte olmama rağmen ve bunu yapmamışken neden bana sürekli bu teklifle geliyorsun?"

Alexa sessizliğini korurken vampir genç kıza doğru yürüdü. Yüzleri çok yakındı.

"Bir daha asla bana böyle bir teklifte bulunmayacaksın. ASLA! "

Genç kızın tepkisizliği sinirlerini bozuyordu.

"Duydun mu beni?!"

"Duydum!" dedi genç kız yine öfkesine yenik düşüp vampire karşı bağırırken. Vampir onu kapıyla kendi arasına aldığında genç kızın yarasında parmakları dans ederken konuştu.

"Tadının ne kadar dayanılmaz olabileceğini tahmin edebiliyorum. Ama buna katlanmak zorundayım." dedi nefesini yaraya doğru üflerken. Bir an dudakları yaraya temas edecek gibi olduysa da kendini toparlayıp geri çekildi genç kızdan.

"Şimdi kahinin odasına gidiyoruz. Ben konuşurken araya girme. Hatta mümkünse o çeneni kapalı tut."

Alexa Brian'ın tavırlarının değiştiğini görünce yüzü düştü. Sadece yardımcı olmak istemişti. Belli ki bu vampirlerle kendi dilinden konuşmak gerekiyordu. O da bundan sonra öyle yapacaktı.

Kahin odada onları beklerken bir şeyler okuyordu. Brian'ın boğazını temizlediğini duyunca başını kalın kitaptan kaldırıp onlara baktı.

"Ah, tekrar hoşgeldiniz!" dedi yaşlı kahin gülümserken.

"Lavaboyu kullanabilir miyim?" diye sordu genç kız, Brian'ın tehdidini hiçe sayarak.

"Tabii ki, sana göstermiştim nerede olduğunu biliyorsun."

Karanlıklar İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin