"Alexa izin vermiyorum gitmene!"Genç kız odasında valizini dolduruyordu. Teklifin isteğe bağlı olmadığını çok iyi biliyordu. Buna mecburdu. Jack onların yerini rahatlıkla söyleyebilirdi, bunu hücrelerine kadar hissettirmişti ona. Ne de olsa konsey üyesiydi.
"Brian.." diye mırıldandı son elbisesini de yerleştirirken. Alnında birikmiş terini sildi.
"Seni bulmuşken yeniden kaybediyorum. Bunu bana yapamazsın."
Alexa vücudunu yerden kaldıramayacak kadar bitkindi. Valizin kapağını kapattı vampir onu izlerken.
"Brian bunun tercih meselesi olmadığını benden daha iyi biliyor olmalısın." Kolundaki lastikle saçını topuz yaptı. "Hem temelli gitmiyorum ki, geceleri yanında olacağım. Senin güvenliğin için katlanıyorum buna. En fazla bir ay."
Brian genç kızın yanına çömeldi. "Bunu yapmak zorunda değilsin. Ben bir yolunu bulurum bizim için."
Alexa ruhen de yorgun hissetmeye başlamıştı. Anlaşılmadığını düşünüyordu. Jack ile olan konuşmayı ona söyleyemezdi sonuçta.
"Bu haldeyken mi?" Genç kız başını salladı. Gözlerini valizden kaldırıp vampire baktı. Durgun görünüyordu. Kaşları çatıktı. O anda genç kız neyi yanlış yaptığını kavrayabilmişti. Az önce sesli düşündüğünü fark edememişti.
Brian yaşadığı kısa durgunluk sonrası ayağa kalkıp gitmeye yeltendi.
"Brian öyle demek istemedim!" Genç kız da peşinden ayağa kalkmıştı. Vampir kendi kendine söyleniyordu. Sesi fazla yüksek çıkmasa da hararetliydi. "Biliyordum böyle düşüneceğini! Neden aptal gibi insan olmak istiyorum ki?!"
Genç kız onun elini tutmak istedi ama vampir çoktan elini ondan kurtarmıştı. "Güçsüz olduğumu sen de kabullendin!"
"Brian eğer böyle yaparsan.. ne yapacağımı bilmiyorum. Burada senin için kaldım. Şimdi yine senin için gidi-"
Vampir onun sözünü bölüp arkasını döndü, hafifçe kırmızılaşan gözlerini genç kıza dikerek "Kan şişesi nerde? Hani Jack'ten arta kalanlar vardı." dedi. Sonra kileri aramaya koyuldu.
Ne? Kulaklarına inanamıyordu Alexa. Ne yani, boşuna mı gidecekti? Sırf onun için Jack'e katlanması boşuna mı olacaktı? Hayır, buna izin vermeyecekti.
"Yapamazsın." Alexa koşarak kilerin önüne geçip ona engel olmaya çalıştı.
"Çekil önümden." Brian dişlerinin arasından konuşmuştu. Ona zarar vermek isteyeceği son şeydi ama genç kız ona böyle çıkışarak hiç yardımcı olmuyordu. Aksine, kızgınlığını daha da şiddetlendiriyordu.
"Tekrarlamak istemiyorum Alexa. Çekil."
Genç kız zoraki duruyordu ayakta. Zaten yeterince uykusuz kalıp sabahtan beri tonla iş yapmıştı. Ona karşı gelse ne yapabilirdi ki? Gönülsüz de olsa kilerin önünden çekilip vampire yol açtı.
"Bir tek şey istedim senden. Bir tek şey! Bana güvenmen." Sesi titremeye başlamıştı hafifçe.
Brian onu duymuyormuş gibi yaparak kileri karıştırmaya devam ediyordu. Çekmecelerin her birini sonuna kadar açarak küçük cam şişesi olup olmadığını kontrol ediyordu.
"Senin için onca şeye katlandım ama sen sabretmeyi bana çok gördün." Sesindeki titreme belirgin hale gelmişti artık.
Brian üst çekmecelerin hiçbirinde aradığını bulamayınca hızla aşağı çekmeceleri aramaya koyuldu. İşine oldukça konsantre olmuştu, büyük bir kararlılıkla arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar İçinden
FantasyTrajik bir kaza sonucu vampire dönüştürülen Brian yeniden insan olmak istemektedir. İnsana dönüşebilmesi için ise tek bir çıkış yolu vardır: Kehanet. Bir gün Büyülü Orman'da sabırsızlıkla ortaya çıkmasını beklediği kehanetin öznesi Alexa ile karşıl...