🌸

82 7 5
                                    

Sis post ni sebab nak jelaskan kenapa Syu dalang semuani before publish chapter seterusnya.Jap jap let me guess mesti terkejutkan?

First ingat tak yang author post Bab sblm sblm ni about 2 others character yg mna sis suruh teka sma ada character tu baik or jahat,but overall semua teka jahat sebab sis buat jalan cerita mcmtu flip rmbut sikit plot twist di situ HAHAHAHAHAHAHAHAHA

But but sis tak kata pun yang Ariana dengan hafizul jahat Kan?just diorang ni saling cinta dekat orang yg jelas jelasnya bukan untuk diorang.

Ok continue,first thing readers kena tau yang Ada satu bab tu author kenalkan watak syu Ni.Try fikir secara logik,adam kta dia dan syu dh lama lost contact sejak Qaisara diambil which is dah lama kan,tak logik kan. Tiba tiba jumpa dekat kedai makan masa diorang nak balik dari honeymoon tu,am I right?Sebab masatu author dah bagi hint watak syu tu, but readers tak sedar pun huuhu.

Second,watak syu dlm ni sis tak buat banyak pun lebih pada watak Adam Dan humaira.Dan diselitkan juga watak Ariana dan hafizul bagi penambah rasa HAHAHAHA.Suka betul author bila semua confius and ingat sama Ada Ariana or hafizul yang culik maira.Lagipun Ariana pernah menghilang sekejap dan dia tak pernah kenal Maira sebelum ni sampailah jumpa Masa tercicir duit tu.

Syu yang kenal Adam masa zaman study, jadi lagi sekali takkan lah salah seorang dari diorang takkan ada sikit pun perasaan lebih dari seorang kawankan.Sebab in real life pun kadang kadang susah nak jumpa kawan lelaki dan perempuan yang sikitpun tak ada perasaan dekat ecah other.Ha lagi satu ada hint dah sis letak,yang bila maira sendiri syak Syu ni macam ada feeling dekat Adam tapi still think positive way.Kenapa author letakkan watak syu ni?Sebab dalam dunia nyata pun ada orang jadi macamtu hanya kerana "cinta" tak boleh terima kenyataan yang orang tu tak ditakdirkan untuk dia.But mesti patah hati kan?Tapi ingat letakkan harapan dekat Allah semula.

Cerita ni rekaan dan untuk pengajaran juga

Jadi terjawabkan persoalan para readers?

Ok ok continue baca ♥️🤪

AKU PENDOSA [COMPLETE]☑️Where stories live. Discover now