GİRİŞ

11.4K 1.2K 2.1K
                                    

Siz değerli okurum, kitabı okumaya başladığınız tarihi, yorum kısmına yazarsanız çok mutlu olurum. Unutmayın; söz uçar, yazı kalır.

İlk bölüm size biraz farklı gelebilir fakat inanın diğer bölümler böyle değil. Bu, bir tanıtım bölümü olduğu için böyle oldu.

Kitabıma ve kurguma güveniyorum. İnşallah sizler de beğenirsiniz. Yorumlarınıza çok kıymet veriyorum, o yüzden yorum atarsanız çok mutlu olurum.

İyi okumalar...

İçinde 6 krallığın bulunduğu ve her birinin birbirinden farklı olduğu, krallığın etrafı denizlerle kaplı bir diyardı burası.

Sırasıyla krallığı oluşturan ırklar; vampirler, cadılar, miyalar, kurt adamlar, deniz kızları ve hayaletlerden oluşuyordu.

Gerek güçleri gerekse de karşı koyulamaz tavırları hayaletleri bu 6 krallığın Güç Taç'ını elinde bulundurmasına yarıyordu.

Tek otorite hayaletlerde değildi, aynı zamanda bir büyücü daha vardı. Evet, yaşlı, bilge ve çok güçlü bir büyücüydü kendisi. Diğer ırkların hepsinin saygısını kazanmış birisiydi o. Adı ise Garlok'tu.

Irklar her ayın başında Taç Kent'e gidip kendi akıbetleri ve sorunları hakkında konuşuyor, çözüm önerileri arıyorlardı. Bu heyetin iki söz sahibi vardı. Birisi Hayalet Kral Gost ve diğeri tabi ki Bilge Büyücü Garlok'tu.

Güç Taç'ını Hayalet Kral Gost elinde bulundurduğu için ona bahşedilen bir kristal vardı.

Bu kristal ona sonsuz hayatı veriyordu. Kendisi bu kristali zamanında haketmişti. O yıllara dönersek, çok...çok kötü bir zaman dilimi idi tüm ırklar için.

Zamanın en güçlü büyücüsü Slador yoldan çıkmıştı ve mutlak hakimiyeti elde etmek istiyordu. O çok güçlü bir büyücüydü çünkü ölüleri diriltip kendi emri altına alabiliyordu. Bu nedenle çok büyük bir ordu kurmuştu zamanında.

Tüm ırklar birleşip ona ve ordusuna karşı savaştılar, tam umutlar tükenmişti ki Hayalet Kral Gost, hayalet ordusu ile Slador ordularına karşı büyük bir savaş verdi. Ve sonunda galibiyet gelmişti. Slador krallıktan kaçmıştı. Yeniden gelmemesi için Garlok ve Hayalet Kral Gost, kristali kullanarak, kraliyetin çevresine bir kalkan oluşturdu. Bu sayede artık Slador içeriye adımını dahi atamayacaktı.

Bu olaydan sonra artık yepyeni bir Güç Krallığı ortadaydı. Yeni kurallar ve yönetme şekilleri gelmişti -mesela kurallardan birisi artık 19 yaşından küçükler kendi krallığından dışarı çıkamayacaktı -

Yapılan büyük savaş sonrası ırklar her yıl "Barış Festivali" isimli bir festival düzenlediler -gerçi her festival de vampir ve kurt adamlar kavga ederlerdi ama sonuçta bir birleşme adına kurulan bir şeydi bu-

SONSUZLUK KRİSTALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin