Bölüm 23 - ÖLÜM GÜNÜ

577 119 203
                                    

Hayalet Kral Gost ve arkasından gelen Silverya, Hemus, Ella, Garlok tüm hızlarıyla Meydan'ın tepesine çıktılar.

Bu sırada Miya Kraliçesi Sefrenya, konsey salonunda kalmayı tercih etti.

Meydan'ın tepesi çok kalabalıktı. Anlaşılan herkes, dışarıdan gelen sesi ve gökyüzündeki yeşil rengin sebebini merak etmişti.

Hayalet Kral Gost, Garlok'a baktı ve:

"Galir'in amacı belli. Halkı korkutmak için iskeletleri buraya kadar getirmiş." dedi.

Büyücü Garlok'un tüm dengesi şaşmıştı. Galir'den ve özellikle de Deniz'in Kraliçesi Sodille'den böyle bir ihanet beklemiyordu.

Garlok iyice düşündükten sonra:

"Galir yapacağını yaptı, şimdi sıra biz de.'' dedi.

Hemus heyecanla:

"Aklından ne geçiyor Garlok?" diye sordu.

Garlok bekletmeden cevabı verdi:

"Bu gece Elvis'i tüm halkın önünde öldüreceğiz. Böylece halktaki cesaret artmış olacak!"

Bu fikir herkesi tatmin etmişti. Çünkü artık iskeletler Kuzey'den Güney'e doğru geldikçe, Elvis'ten iskeletler hakkında bilgi almaya gerek kalmamıştı.

Fakat Silverya bir şeyi merak ediyordu. Garlok'a baktı ve:

"Biraz detaylı baktığımda Galir'i ve iskeletlerin arkalarındaki cadıları görebiliyorum fakat deniz kızlarını hiç görmedim. Deniz'in Kraliçesi Sodille'de görünürde yok. Acaba şu anda neredeler?" diye sordu.

Garlok ise:

"Deniz kızları savaştan uzak dururlar. Büyük ihtimal şu anda Kuzey'de ki Elvis'in yuvasındadırlar. Ama onlara acıyorum. Bundan böyle daha önce hiç tatmadıkları korku, onların yakasını bırakmayacak." dedi.

Hayalet Kral Gost, Hemus'a baktı ve:

"Tüm konsey üyelerini, konsey salonuna çağır genç kurt! Konsey toplantısı gerçekleştirmeliyiz." dedi.

Garlok ise:

"Ama öncesinde halka bilgi vermeliyiz, ben biraz gecikeceğım." dedi ve ardından yüksek bir kayanın üzerine çıktı.

Garlok, kraliyetin dışını merakla izleyen halkın dikkatini çekmek için, bağırarak bir büyü yaptı ve gökyüzündeki yeşillik kayboldu. Artık halkın gözü Garlok'a bakıyordu. Garlok söze başladı:

"Değerli halkım! Bakıyorum hepiniz oldukça şaşkınsınız. Belki aranızdan bazıları 'Acaba gözlerimiz bizi yanıltıyor mu?' diye düşünüyor olabilir. Cevabını ben vereyim, gördüklerinizin tamamı doğru. Evet, deniz kızları ve cadılar bize ihanet etmiştir. Evet, krallığın etrafı iskeletler ile sarılmış durumdadır. Lakin bir şeyi unutmayın, Sonsuzluk Kristali ve Elvis hâlâ bizim elimizde. Ve bu iki şey bizim zafer anahtarımız olacak! Bize ihanet edenlerin hesabını hep birlikte soracağız!" dedi.

Halk zaten yeterince coşkuya kapılmıştı. Ama bu yetmez gibi Garlok bir büyü daha yaptı ve kraliyetin dışında hava bir anda kapanmaya başladı. Aniden bir dolu yağmaya başladı.

Bunun üzerine Galir, tüm ordusunu geri çekmek zorunda kaldı.

Garlok'u ilk defa bu kadar güçlü bir büyü yaparken gören halk, hep bir ağızdan:

"Büyücü Garlok çok yaşa!" diye bağırmaya başladılar.

Garlok konseye geldiğinde Vampir Kral Sebastian gülerek ona baktı ve:

SONSUZLUK KRİSTALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin