Bölüm 21 - KÖTÜ HABER

554 141 248
                                    

Krallık yepyeni bir güne uyanmıştı. Dün gece festival olduğundan dolayı herkes fazlasıyla eğlenmişti ama eğlendiklerinden ötürü yorulduklarını anlamamışlardı.

Silverya, yatağından kalktığında her yeri ağrıyordu. İçinden bir "Of!" çekti ve kahvaltı için Konsey Salonu'na doğru gitti.

Kurt Sürüsü'nün Lideri Ed ise uyandığında, Hemus'un yatağına doğru baktı ve yatakta oğlunu göremedi. Normalde Hemus, kralını her zaman bekler, öyle kahvaltıya giderdi. Ed, bu yüzden endişelenmeye başladı. Hemen eşini uyandırdı ve doğrudan Garlok'un yanına gitti.

Garlok bu sırada Hemus ile konuşuyordu. Dün gece Hemus, muhafızların uyuyakaldıklarından Garlok'a bahsetmişti ve bu yüzden Garlok, Hemus'tan gece zindanda nöbet tutmasını istemişti.

Kurt Sürüsü'nün Lideri Ed, oğlunu sağ salim görünce sevindi ve Konsey Salonu'na giriş yaptı.

Artık tüm konsey toplandığı için Hayalet Kral Gost ayağa kalktı ve:

"Bugün ne yazık ki çok kötü bir haber üzerine toplanmış bulunuyoruz. Malesef Cadı Kral Numenha'nın hastalığı ileri boyutlara ulaştı ve ölümünün gelmesi an meselesi. Kendisine Taç Krallığı'nın en iyi şifacıları baksalar bile -Garlok dahil- kimse bir çözüm bulamadı. O yüzden son günlerini iyi geçirmesi adına sizlere ayrıca ricada bulunuyorum." dedi ve üzgünce yerine oturdu.

Salondan hiçbir ses çıkmamıştı. Galir ve Cadı Kraliçe Livador, krallarının yanı başındaydılar.

Hemus, araları ne kadar kötü olsa da Galir'in yanına gidip, bu kötü gününde yanında olmak istedi. Cadı odasına doğru ilerlediğinde, duyma yetisi sayesinde sesler duymaya başladı:

Galir: "Bir yolu olmalı Kralım! Bizi böylece bırakamazsınız..."

Numenha: "Tek yolu vardı ve Garlok reddetti. Yapacak hiçbir şeyimiz yok evlat."

Galir: "Hayır...Hayır. Buna izin vermeyeceğim! Sonuçları ne olursa olsun, sizi kurtarıcağım!"

Hemus, şuan da Galir'in yanına gitmenin uygun olmadığını fark etti. Ama aklını bir soru kurcalıyordu. İçinden:

"Acaba Garlok, neyi reddetti de, Numenha'yı ölüme terk etti?" diye geçirdi.

Sırf merakından ötürü yeniden Konsey Salonu'na geldi. İçeri girdiğinde Hayalet Kral Gost ile Garlok konuşuyorlardı.

"Ne oldu Hemus? Şuan önemli bir mesele hakkında konuşuyoruz da." dedi Hayalet Kral.

Hemus, bunun üzerine salondan çıkacak iken Garlok:

"Gel Hemus gel. Anlat bakalım ne derdin var?"

Hemus bir adım öne çıktı ve:

"Cadı Kralı kurtarmanın bir yolu varmış ve siz bunu reddetmişsiniz. Nedenini merak ettim." dedi.

Garlok, birlikte Elvis'i yakaladıkları için Hemus'a çok fazla güveniyordu. O yüzden söze başladı:

"Bak Hemus, bunu nereden öğrendin hiçbir fikrim yok ama şimdi diyeceklerim aramızda kalacak. Eğer senin bu bildiğini başka birisi öğrenirse, krallıkta kargaşa çıkabilir."

Hemus, Konsey Salonu'nun kapısını kapattı ve meraklı gözlerle Garlok'u dinlemeye başladı.

Garlok devam etti:

"Şuan Hayalet Kral'ın boynunda asılı olan kristal kolye, ona ölümsüzlüğü veriyor. İşte Cadı Kral bizden bu kolyeyi istedi. Fakat kristal, sahip değiştirirse, diyarın kalkanı da yok olmuş olur. Çünkü Hayalet Kral, diyarın kalkanını kristali kullanarak, kendisiyle mühürledi. Eğer kristal Hayalet Kral'dan başka birine geçerse, mühür de kaybolur, diyarın kalkanı da yok olur ve Slador geri dönebilir. Tüm bunları riske atamayız. O yüzden ne yazık ki Numenha aramızdan ayrılacak..."

SONSUZLUK KRİSTALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin