Bölüm 19 - KRİSTAL

577 147 312
                                    

Elvis'in krallık içinde görülmesinden sonra tüm krallık halkı için yorucu bir gün geride kalmış oldu.

Taç Krallığı'nda herkes yeni bir umut ile kalkmıştı yatağından. Bu topraklara yeniden barışın gelmesi, tüm halk tarafından istenen bir şeydi.

Silverya'da kalktı yatağından ve doğrudan şifahanedeki biricik arkadaşı Ella'yı görmeye gitti.

Silverya, şifahaneye geldiğinde Ella hâlâ uyuyordu. Onun yanına oturdu, sarı saçlarını ile oynamaya başladı. Tam bu sıralarda Ella uyandı ve:

"Günaydın, canım arkadaşım." dedi.

Silverya'da gülümsedi ve:

"Günaydın! Hadi artık şuradan çıkıp biraz krallık içinde gezelim. Sana göstericeğim daha çok şey var." dedi.

Ella ve Silverya kalkmak üzereyken, şifahaneye Garlok ve Hemus girdiler.

Garlok, sabah kahvaltı için konseydeki buluşmada, Slador'un insanları büyüleyerek kendi emellerini doğrultusunda, onları istediği gibi kullanması hakkındaki araştırmasını tüm konseye sunmuştu. Bu konu özellikle de Ella'nın durumunu bilen Kurt Sürüsü'nden Hemus ve Cadı Krallığı'ndan Galir'i etkisi altına almıştı bile.

Garlok ve Hemus, şifahaneye geldiğinde Silverya olacakları çoktan anlamıştı bile. Biraz somurttu ama bunun yapılması gerektiğini anlayışla karşılıyordu.

Garlok, Silverya'nın yanına gitti ve:

"Biliyorsun Silverya, dün sana Elvis'in yapmış olabileceği bir büyüden bahsetmiştim. Elvis şuan Ella'nın aklına girmiş olabilir, bunun için onu test etmek zorundayım." dedi.

Silverya arkadaşının bu denli bir testten geçmesini çok fazla istemiyordu lakin bu, olması gereken bir şeydi.

Garlok ve Ella, şifahanenin özel bir bölümüne girdiler ve Garlok kapıyı kapattı.

Bu sırada Hemus, Silverya'ya:

"Bana olan bir sözün vardı, umarım unutmamışsındır." dedi.

Silverya ise:

"Tabii ki unutmadım, birlikte kraliyet suyu içecektik." dedi.

Arkadan bir anda konuya dahil olan Galir:

"Aaa! Kraliyet suyu mu? Tadı o kadar güzel ki iç iç doyamazsın, ben de sizinle geliyorum öyle değil mi?" dedi.

Fakat buna ne Hemus ne de Silverya hiçbir tepki vermedi. Aksine birbirlerinin gözlerinin içine bakıp, gülümsediler.

Sonra Garlok ve Ella, odadan çıktı. Garlok, gençlerin yanına gitti ve:

"Ella testi başarıyla geçti, hiçbir büyü etkisi altında değil. Sadece Elvis ile karşılaştığı için biraz korkmuş zavallı kız. Şimdi Silverya, sen onu bir güzel gezdir tüm krallıkta da kendine gelsin. Dilerseniz Büyük Kale'ye bile girebilirsiniz." dedi.

Silverya aldığı haberle sevinçten havalara uçmuştu. Zaten arkadaşının herhangi bir büyü etkisinde kaldığına inanmıyordu ama dün Garlok'un söyledikleri onu biraz korkutmuştu.

Ardında Silverya ve Ella şifahaneden ayrıldılar. Hemus ve Galir'de onların peşinden gidecek iken Garlok:

"Hemus, senin kalmanı istiyorum. Unuttun mu seninle bir işimiz vardı." dedi.

Silverya, Ella ve peşlerine takılan Galir, tüm krallığı birlikte gezmeye başladılar.

Silverya, Ella'yı ilk önce Huzur Ormanı'na götürdü ve biraz temiz hava aldılar.

SONSUZLUK KRİSTALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin