Hayalet Kral Gost, kendisine verdiği sözü tutmak için Elvis'in yanına doğru gitti. Öldürmek için hazırlanırken, Cadı Kral Numenha:
"Dur!" dedi.
Hayalet Kral ve beraberindeki tüm kral ve kraliçeler Numenha'ya baktılar. Numenha ise:
"Kuzey'de 5000'den fazla iskelet var. Eğer Elvis'ten iskeletlerin yerini ve onları nasıl öldürebileceğimizi öğrenemezsek, Kuzey sonsuza kadar iskeletlerin kalır. Hatta belki zamanla Güney'e kadar gelebilirler. Bu yüzden ilk önce konuşması lazım." dedi.
Elvis sinsice bir gülüş attı. Ve:
"Cadı Kral'a katılıyorum. Bence hâlâ bana ihtiyacınız var." dedi.
Cadı Kral'in söylediklerinden sonra Deniz'in Kraliçesi Sodille'de ona hak verdi ve Garlok'a baktılar. Garlok öne çıktı ve:
"Elvis kraliyet zindanlarına götürülecek! Eğer konuşmayı reddederse onu çok acı bir son bekliyor olacak." dedi.
Ardırdan Garlok, Elvis'e bir büyü yaptı ve Elvis yere yığıldı. Elvis'i tutan muhafızlar onu, doğrudan zindanlara götürdüler.
Garlok yanındakilere:
"Tüm halka haber salın. Artık verdiğimiz sözü tuttuk. Barış yeniden diyara hakim olacak! Halkla beraber bu zaferi kutlamamız gerek." dedi.
Hemus bir anda aradan geçti ve:
"Bilge Garlok! Tabii ki sen daha iyi bilirsin ama saat biraz geç olmadı mı sence de? Yani diyorum ki yarın sabah herkese haber versek olmaz mı? Bence bugünlük bu kadar macera yeter." dedi.
Garlok gülümsedi ve:
"Haklısın genç kurt! Yalnız sabahleyin herkese haberi sen ulaştırırsın o zaman." dedi.
Tüm kral ve kraliçeler derin bir nefes almıştı. Artık diyara zarar verecek, iskeletler dışında hiçbir düşman kalmamıştı. Zaten iskeletler de yerleri belli olduktan sonra, başlarında da bir lider olmadıkça büyük bir tehlike olarak görülmüyorlardı.
Taç Krallığı'nda güneş, tüm umutlarıyla birlikte açmıştı. Halk, Meydan'da toplandı. Az çok dedikodulardan ötürü bir şeyler biliyorlardı ama Elvis'in yakalandığı kadarına hakim değillerdi.
Garlok halkı daha fazla bekletmeden tüm halka seslendi:
"Bugün tüm krallığımız adına umutların yeniden yeşerdiği gündür! Bugün özgürlüğümüzün ve huzurumuzun sonsuza kadar tescillendiği gündür! Bugün Elvis, kraliyet orduları tarafından zindanlarımızda tutulmaktadır. Ve iskeletlerin yerini öğrendikten hemen sonra son bir savaş bizleri bekliyor değerli halkım! Bu savaş beraberinde size huzuru vaad ediyorum! Size söz veriyorum ki bu savaştan sonra artık tüm acılarımız sona erecek ve yeniden mutluluğa yelken açacağız."
Halk, Elvis'in yakalandığının da haberini aldıktan sonra hep bir ağızdan:
"Kayıplarımız için!
Kraliyetimiz için!
Özgürlüğümüz için!" diye bağırdılar.Hemus bu sıralarda sağına soluna bakıyordu ama Silverya'yı bir türlü bulamadı. Ardından Garlok, Hemus'un yanına gitti ve:
"Galiba birini arıyordun genç kurt. Aradığın kişi sanırsam şuan şifahanede." dedi ve göz kırpıp oradan uzaklaştı.
Hemus şifahaneye gittiğinde Silverya, Ella'nın yanı başında oturuyordu. Hemus Silverya'ya:
"Şimdi durumu nasıl? Garlok'un yaptığı büyü işe yaradı mı?" dedi.
Silverya Hemus'a baktı ve:
"Evet, galiba işe yaradı. Ama biraz dinlenmesi gerek. Ben de yanı başında bekliyorum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUK KRİSTALİ
Fantasiİçerisinde 6 çeşit ırkın bulunduğu Güç Krallığı çeşitli süreçler geçiriyordu. Bu ırkları sırasıyla;Vampirler, Cadılar, Hayaletler, Miyalar, Deniz Kızları ve Kurt Adamlar oluşturuyordu. Irklar zamanın en kötü büyücüsü olan Slador tarafından çok eski...