Garlok, Elvis'ten bu kadarını beklemiyordu.
"Doğrudan konsey olarak toplanmalıyız! Kurt Sürüsünü, Cadıları ve Deniz Kızları'nı sen bul ve Garlok sizi konsey salonunda bekliyor de" dedi yanındaki Hemus'a.
Ardından onları arkalarından takip eden Dayvos'u gördü ve:
"Senin de acilen Vampir Kral'a haber götürmen lazım, Hemus'a ne söylediysem sen de kralına onları söyle ve acele et!" dedi Garlok.
Hemus ve Dayvos merdivenlerden hızlıca aşağıya inip, tüm krallıkların liderlerini konsey salonuna çağırdılar.
Konsey artık toplanmıştı. Garlok çok aceleci davranıyordu. Onun bu halini gören Hayalet Kral Gost:
"Ne oldu kadim dostum, bizleri daha konsey günü gelmemişken niye burada topladın?" diye bir soru sordu.
Garlok, meydanın tepesinde gördüklerini tüm konseye anlattı.
Herkese bir suskunluk gelmişti. Fakat bu sessizlik Garlok'u delirtiyordu. Ayağa kalktı ve:
"Küçümsedik..." dedi ve devam etti "Düşmanımızı çok küçümsedik! Eski savaş yıllarında ki gibi büyük bir iskelet ordusu ile karşı karşıya kalmak istemiyorsak acilen harakete geçmeliyiz. Bu işi kökünden halletmeliyiz artık!"
Garlok'u konseyde ki çoğunluk uzun süredir tanıyor olsalar da onun bu zamana kadar, bu kadar sinirli olduğunu gören olmamıştı.
"Halledeceğiz" dedi Vampir Kral Sebastian ve devam etti "Onun bu zamana kadar gelişmesine izin veren bizlerdik, fakat onun yaşamına izin veren bizler olduğumuz gibi ölümüne karar veren de yine bizler olacağız" dedi.
Bu sözlerin ardından konsey gereken havaya girmişti bile. Kimse birbirine bir şey demeden salondan ayrıldı. Çünkü herkes, bu gibi beklenmedik durumlarda ne yapılması gerektiğini çok iyi biliyordu.
Krallıklarının liderleri, kendi krallıklarında yaşayan halklarına savaşa gireceklerinin haberini ulaştırdı. Halk uzun zamandır savaş görmemişti ve doğrusu savaşın anımsanması halkta paniğe yol açtı. Garlok meydanın tepesine çıktı ve tüm krallık halklarını sakinleştirmek amacıyla konuşmaya başladı:
"Bu savaş sizleri korkutmasın. Çünkü asıl korkacak olan şahış düşmanımız Elvis'tir! Evet, kendi liderlerinizden yanlış duymadınız, Elvis ölüleri kullanarak kendisine büyük bir iskelet ordusu hazırlıyor. Fakat yeterince ordu toplamadan biz onun karşısına çıkarsak, bir sorunu daha kökten kazımış olur ve ebedi bir mutluluğa yelken açarız. O yüzden sizden her savaş görebilecek kapasiteye sahip olanlarınızı bizimle savaşmaya davet ediyorum! Gelin hep birlikte ortak düşmanımıza karşı savaşalım!"
Bu sözler Taç Krallığı'nın tüm halkını cesaretlendirmişti. Herkes hep bir ağızdan:
"Krallık için!"
"Barış için!"
"Kayıplarımız için!" diye bağırdı.Hemus'ta tepede Garlok'un yanındaydı. Buradan tüm halka hitap etmek, tüm halkın gözü önünde bulunmak onun tüylerini diken diken yapmıştı.
Halk yeterince gaza gelince, krallıkların tüm liderleri ve aileleri yeniden konsey salonuna indiler.
Vampir Kral'ın oğlu Dayvos:
"Ne kadar kalabalıklar, haklarında hiçbir bilgimiz yok. Ava giderken av olmamak için yeterince bilgi edinmeliyiz" dedi.
Hemus'ta bunun üzerine ekledi:
"Ayrıca, Elvis'in nerede saklandığını bilmiyoruz. Yuvasının neresi olduğu hakkında en ufak bir fikrimiz yok, öylesine Kuzey'e gidersek, krallığımız korumasız kalacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUK KRİSTALİ
Fantasyİçerisinde 6 çeşit ırkın bulunduğu Güç Krallığı çeşitli süreçler geçiriyordu. Bu ırkları sırasıyla;Vampirler, Cadılar, Hayaletler, Miyalar, Deniz Kızları ve Kurt Adamlar oluşturuyordu. Irklar zamanın en kötü büyücüsü olan Slador tarafından çok eski...