Bölüm 25 - BİLMECE

542 108 183
                                    

Büyük savaş bitmiş, Güney orduları galip gelmişti.

Elvis'in yıllardır sakladığı gizli planı ortaya çıkmış, Güney sancaktarları Elvis'in kalesini kuşatmıştı.

Yerlerde yatan binlerce ölü vardı. Etrafta acının çığlıkları ve hüznün sessizliği aynı anda hissediliyordu.

Etrafı toz bulutları kaplamıştı.

Savaşın gerisinde bıraktığı o büyük enkaz, galibiyet coşkusu yaşattırmıyordu.

Hayalet Kral Gost, birliklerini Elvis ve beraberinde diğerlerini bulmaları için görevlendirmişti lakin Güney birlikleri, Elvis'e dair hiçbir kalıntı bulamamıştı.

Hayalet Kral Gost, Elvis'in bu kadar kısa zamanda ortadan nasıl kaybolduğunu anlayamıyordu. Sinirden sağ sola emirler yağdırıyordu.

Vampir Kız Silverya ise etrafta Hemus'u aramaya başladı. Fakat Hemus'a dair hiçbir canlı kalıntıya rastlayamadı.

Kurt Sürüsü'nün Lideri Ed, yavaşça ayağa kalkmayı denedi. Bacaklarını hissetmiyordu bile. Kendisi bu kadar acı içersinde iken bile ilk aklına gelen oğlu Hemus oldu.

Kral Ed, kendi acısını bir kenara koyup, sol çaprazında oğlu Hemus'u gördü ve yanına gitti.

Ed, Hemus'un yanına gittiğinde Hemus kanlar içinde yerde yatıyordu.

Hemus'un vücudunun her yeri şişmişti ve bu şişen yerler her patladığında Hemus kan kaybediyordu. Şüphesiz bu Elvis'in ya da Galir'in yapmış olduğu bir kara büyüydü.

Kral Ed oğlunu bu halde görünce kalbi daralmaya başladı, ardından:

"Hemus! Aç gözünü!' dedi gözlerinden yaş gele gele. Hemus'dan hiçbir ses çıkmadı.

Kral Ed, oğlunun gözlerini kapadı ve "Hayır!" diye bağırdı. Bu sesi duyan Silverya, Garlok ve Hayalet Kral Gost hemen o alana doğru koşmaya başladılar.

Garlok, Hemus'u görünce bir an duraksadı ve:

"Kara büyü...Bu büyü en acı veren ölüm büyülerinden birisi. Hemus, zamanında şifahaneye götürülmezse ölecektir." dedi.

Kral Ed, oğlunun az da olsa hayatta kalabilme şansının olduğunu öğrendiğinde doğrudan:

"Onu vampirler yetiştirebilir, şüphesiz onlardan hızlı bir tane bile at görmedim." dedi.

"Bir at hariç!" dedi Hayalet Kral Gost ve ekledi: "Benim atım onu zamanında yetiştirebilir."

Silverya birden bire atladı:

"Hemus'la ben giderim!"

Sonrasında Silverya göz yaşlarını tutamadı ve o üzgün yüzüyle Kral Ed'e baktı:

"Onu zamanında yetiştireceğim." dedi ama bunu söylerken boğazı çok yanmıştı.

Silverya, Hayalet Kral'ın atına bindi ve Hemus da ata bindiği zaman hızlıca yola koyuldular.

Bu sırada Elvis ve beraberindekileri aramaya giden son birlikte eli boş şekilde dönmüşlerdi.

"Yine yakalayamadık..." dedi Garlok.

Hayalet Kral Gost ekledi:

"Artık gidecek hiçbir yerleri yok. Kaleleri kuşatıldığına göre bir süre burada kalabiliriz." dedi.

Vampir Kral Sebastian, bir anda olaya müdahale etti. Ve sonrasında:

"Bence hepimiz burada kalmamalıyız, en azından Garlok ve Kral Ed, krallığa geri dönmeliler." dedi.

SONSUZLUK KRİSTALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin