İşte şimdi Hemus'u zor bir karar bekliyordu. İçindeki sese güvenerek Derin Orman'a mı gitmeliydi yoksa festivale geri mi dönmeliydi?..
Hemus, bir süre daha Derin Orman'a göz attıktan sonra içindeki kıvılcımı şimdilik bir kenara bıraktı ve festivale geri döndü.
Hemus, kurt formundan çıktı ve onunla dalga geçen miya kızları ile tekrar karşılaştı. Yalnız bu defa onların yüzüne bile bakmadı, doğrudan masasına yol aldı.
Festival gösterileri artık son bulmuştu. Fakat ırklar hep bir ağızdan farklı şarkılar söylemeye başlayınca ortalık yine karıştı.
Her ırk, kendilerine has şarkıları söylemek isterken, bu kadar ufak bir şey için bile küçük çaplı da olsa kavgalar başlayınca Hayalet Kral Gost, Garlok'a doğru bir bakış attı.
Anlaşılan, her yıl olduğu gibi bu yılda Garlok'un konuşması gereken zaman gelip çatmıştı.
Büyücü Garlok sahneye çıktı ve ırklara şöyle seslendi:
"Dostlarım, krallarım, kraliçelerim! Yine sizleri burada görmek, bir barış etkinliğinde hepimizin bir araya gelmesi ne mutlu bir şeydir! Umarım bu birlikteliğimiz daim olur. Bırakalım şu kavgaları artık. Bakın, önümüzde daha yeni halk içine çıkan gençlerde var. Onlara böyle mi örnek olacağız? Bu diyarı onlara böyle mi tanıtacağız. Artık festivali, festival olarak yaşamamız lazım. Haydi herkesi Meydan'a yürüyüşe davet ediyorum. Hem yiyelim, hem içelim, hem de şarkılar söyleyelim. Kısacası hep beraber eğlenelim!"
Garlok'un bu sözleri ırklara yeterince coşkuyu vermişti. Doğrusu o da bunu istiyordu.Kurt Sürüsünün Kralı Ed ayağa kalktı ve Vampir Kral Sebastian'ın yanına gitti. Bu sırada Garlok olayları çok dikkatlice takip ediyordu çünkü festivalde herhangi bir tatsızlık olsun istemezdi. Hemen Garlok'ta ayağa kalkıp onların yanına gitti. Kral Ed, Kral Sebastian'a şöyle bir baktıktan sonra söze başladı:
"Yıllardır aramızdaki soğukluk sadece bizlere değil herkese sıkıntı çıkarıyor. Bırakalım dargınlığı, bizlerde mutlu olalım."
Sebastian dahil kimse böyle bir şey beklemiyordu. Ama o da ekledi:
"Mutlu olalım!"Garlok uzun bir aradan sonra ilk defa ağlamıştı fakat bunlar mutluluktandı. O da havaya bir büyü yaptı ve bağırdı:
"Mutlu olalım!"
Bunlarla birlikte ırklar yerlerinden doğruldu ve Meydan'a doğru yürüdüler. Her ırk birbiri ile konuşabiliyor, birbirlerini ilk defa bu kadar yakından tanıyabiliyorlardı.
O sırada genç vampir kız Silverya'da yerinden ayrılmıştı. Yanına birçok erkek geliyordu fakat kendisinin pek ilgilendiği söylenemezdi. O sırf, masumca ırklar hakkında bilgiler ögrenmek istiyordu fakat diğerleri ondan bambaşka şeyler umuyorlardı.
Kurt Sürüsü'nün genci Hemus için ise olay hiç Silverya'da ki gibi değildi. O birileri ile konuşmak istese de onu pek kâle almıyorlardı.
Herkes Meydan'a doğru, şarkılar ve dans eşliğinde keyifli bir yolculuk yaparken Hemus, festival modundan çıkmış gibiydi.
Yine etrafı bir kolaçan etti. Hemen ardından kimsenin ona yüz vermeyişi sonucunda aklındaki düşünceleri yeniden hatırladı. Derin Orman, neden bu kadar gizemliydi? İçinde neler vardı? Doğrusu bu sorular Hemus'un aklından çıkamaz olmuştu.
Etrafı gözlemek için kendisine güzel bir köşe seçti. Bu sırada Vampir Kral Sebastian'a bir mektup gelmişti ve o mektubu okurken Hemus dikkatlice onu izliyordu.
Sebastian mektubu okuduktan sonra yüzündeki mimikleri oldukça farklı geldi Hemus'a. Sebastian yanına iki vampir daha alıp, festivalin yapıldığı yerin karşısında bulunan Derin Orman'a doğru yürüyordu.
Festivalin kargaşasından, Hemus'tan başka Sebastian'a dikkat eden de yok gibiydi. Hemus hem kâle alınmamaktan sıkılmıştı hem de aklından geçen düşüncelere artık dur diyemiyordu. Bunun akabinde tehlikeli bir karar aldı, o da Vampir Kral Sebastian'ı arkasından takip etti.
En sonunda Sebastian Derin Orman'ın girişine kadar gitti.
Hemus, içten içe gülmeye başladı. Ardından:"İşte sonunda bana bir macera çıktı." dedi ve Vampir Kral Sebastian'ı gizlice Derin Orman'ın derinliklerine doğru takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUK KRİSTALİ
Fantasiaİçerisinde 6 çeşit ırkın bulunduğu Güç Krallığı çeşitli süreçler geçiriyordu. Bu ırkları sırasıyla;Vampirler, Cadılar, Hayaletler, Miyalar, Deniz Kızları ve Kurt Adamlar oluşturuyordu. Irklar zamanın en kötü büyücüsü olan Slador tarafından çok eski...