Úvod

1.4K 76 25
                                    

Víte, stačí se podívat na titulní stranu časopisu 100+1 a okamžitě se vám rozsvítí žárovka se slovy: „Kčertu, nový příběh!"

Kraj losů a zlata - tak stálo na titulní straně nového čísla; táta si kupuje časopisy jako by s nimi měl zažít více životů. Což je kupodivu velmi dramatická věc, když pomyslím na to, že se v nich vyskytují články, z nichž by jeden vzdělanec tátovi záviděl. Táta je chytrý. Musel být snad osud, že koupil zrovna toto číslo - protože Anne přišla, čapla časopis a odešla do pokoje.

A tak vznikl příběh Kraj losů a zlata. Egoisticky povím, že název jsem nevymyslela, redaktor jej tak sepsal - a moje poetická duše se toho nápadu ihned ujala.

Původně jsem měla myšlenku, která by vyprávěla o středověké fantasy - jenže jsem nechtěla vymýšlet nový svět, protože jsem zjistila, že by se až moc podobal Králi moře a soli.

Dalo by se říci, že toto dílo je volným pokračováním Loviště stříbra a popela kromě toho, že se zde nevyskytuje náznak omegaverse a zvířectvo vlků a lišek.

Společnost je sestavena na základě potravní pyramidy, takže se zde vyskytují všechna zvířata, která smí ukázat i svou kožíškovou podobu. Ovšem našimi dvěma hrdiny jsou los a panter.

Jsi jediný člověk, který mění člověka v losa," řekla mi kamarádka. Hruď se mi nadmula tichou pýchou, neb to je to krásné! Všude řádí vlkodlaci, kočkodlaci, krysodlaci... co takhle dát si losodlaka?

Eh, ne, to zní opravdu hanebně. Náš milovaný los, který se nikdy v životě od srdce neusmál, není žádné wendigo. Je roztomilým kolouškem s pihy, kudrnatými světle hnědými vlasy a medovýma očima! Rozkošnost sama.

Takže jsem opět skončila u moderní městské fantasy. Mám z toho husí kůži.

Cole doufal, že procestuje svět, jak bývá u příslušníků jeho rodu zvykem. Nečekal ale matčina slova, která ho obrala o řeč, když zmínila, že se stane manželem. Losí hrdost s mocným parožím se setkává s predátorem, kterému nevěří do okamžiku, dokud ani sám panter neměl zdání o sňatku.

Aaron Benjamin, panter s lesknoucí se černou srstí a zálibou do větví stromů, je synem velkého obchodníka v pohřebně černých oblecích, jehož pohled je okamžitě smrtící. Snědá pleť, černé vlasy a fialové oči - doutnají v něm emoce, které jistě se zbytkem rodiny nesouhlasí.

Dvě osobnosti, které si daly prsten v lesích při zpěvu staré magie, mají tajemství, jež jsou jejich kotvy v životě - zraňující a temné -, hrdost, která dřímá v jejich zvířecích polovičkách.

Hlava panterů si myslí, že z Colea učiní svou loutku. Jenže Aaron je obezřetný a plný emocí, když bude trávit každý den s jelením dítětem.

Naopak Cole zjistí hluboká tajemství jeho rodiny, zjišťuje, na jakém principu fungují city a ukáže, že není losem, se kterým si predátoři mohou hrát jako kočka s myší.

Dávka romantiky, lidských vztahů, zvířecích myšlenek, touhy loveckých bestií a býložravých princů.

Snad se vám příběh bude líbit.

[23062020]
- anne cane.

2023
NOVÁ OBÁLKA
ručně malovaná
ve spolupráci s alexcoorne

2023NOVÁ OBÁLKA ručně malovanáve spolupráci s alexcoorne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Kraj losů a zlata (přepis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat