6. Mráz a sbohem | kapitola čtyřicátá šestá

469 66 13
                                    

O Chrisovém osudu neslyšel ani slovo. Žádný náznak rodiny S, žádný agent se ke Coleovi nedostavil. Nevyhledával to – věděl, že otec tam někde je.

Aaronovi v ten den vše vysvětlil, i když si panter stál za tím, aby se šel Cole prvně vyspat. Ale stále měl v srdci ukotveno, že jedno tajemství strážit bude.

Aaron s Kellinem se starali o Chrisovu kancelář, vyklízeli ji a hledali nějaké záznamy o transakcích na Falconův účet.

Cole dokonce pátral, zda se v poslední době neztratilo pár losů – ať už z rezervací, nebo z města. Dvou chybějících losů, pro dárkové balení, si musel někdo zaznamenat. Bohužel nic nenašel – pro jednou dal za pravdu Zackovi, který vysvětlil, že kdyby takové informace dostala veřejnost, svět by hořel. Svou chamtivou mysl tak uzavřel.

Když se vydal hledat, kde je bývalá Chrisova kancelář, potkal na chodbě Sandru. Vypadala na tom mnohem lépe – a začínala se jí vracet taneční nálada hadí generálky. Ale pomalu.

„Cole, omlouvám se. Za všechno se omlouvám. Nedokázala jsem nic, abych ti aspoň pomohla."

Zvedl koutek úst a zavřel oči. „Nic se nestalo, Sandro. Není to tvá chyba. Možná to tak mělo být, hlavně si to nevyčítej. Je to za námi, dej se do pořádku."

Pak ji poprosil, jestli by mu neukázala uklízecí četu v hromadě papírů.

Kellin zrovna někam zmizel, takže Aaronova hlava vykukovala u stolu jako jediná. Cole zaklepal o futra, aby dal vědět o své přítomnosti.

Losa nikdy nepřekvapí, jak fialky zablikají vzrušením. A Cole se v nich bude pořád potápět, protože si pokaždé vzpomněl na Garweův potůček.

„Půjdeš sem, prosím? Něco ti chci ukázat."

Cole si pomyslel něco ve smyslu, že to ani nemusel říkat a stejně by šel.

Aaron se vytasil s fotografií. Podle všeho, kdy se setkal s Amandou, neprozradila, jakým stylem žije. Neřekla nic o Skyeích. A Aaron pátrá; je dost možné, že nalezne stopy i v Chrisových vodách.

Cole se na fotku podíval a jedenkrát zamrkal. Černobílá, zřejmě z kamerových záznamů, ale jasná.

„Nevíš, kdo to je?" zeptal se panter. Cole se na něj podíval, pak znovu na fotku a dotkl se jí – tváře rozesmátého Hawka Pendragona s vyzubeným Forcym – a zavrtěl hlavou.

„Nevím," ustoupil.



Cole Pendragon moc dobře věděl, jak lež smrdí – a pokud ji Aaron ucítil, nic neřekl.

Stále svému druhovi, spojenci, příteli a manželovi důvěřuje.

Kraj losů a zlata (přepis)Kde žijí příběhy. Začni objevovat