14) BA
Ráno čekala Hermiona na kluky ve společenské místnosti. Čas si vyplnila psaním poznámek ze schůze Řádu a připravovala podle nich plánky, tak jak si to pamatovala. Klukům trvalo skoro deset minut, než sešli po schodišti od chlapeckých ložnic. Harry si hned všiml Hermiony, která seděla u stolku blízko krbu.
„Dobré ráno, Mio," pronesli dvojhlasně a oba se posadili k ní.
„Dobré," zamumlala s upřeným pohledem na jeden ze svých plánků.
„Co to je?" zeptal se Ron a pravou rukou postrkával pergameny s jejími poznámkami po stole, aby do nich jen tak letmo nakoukl.
„Rone, nech to být," odstrčila jeho ruku a pergameny opět poskládala na úhlednou hromádku, „to jsou moje poznámky ze včerejšího jednání Řádu a udělala jsem několik náčrtků Ministerstva s rozmístěním členů Řádu, Bystrozorů a taky Smrtijedů, tedy podle Brumbála a profesora Snapea. Zjistila jsem, že je tam pár ‚hluchých' míst, kudy by mohli Smrtijedi zmizet nebo kde by se mohli případně ukrýt. A to jsou místa, která by jsme měli obsadit my a nedat jim žádnou šanci!" řekla a prsty ukázala na několik míst na pergamenech s mapkami.
„A kolik těch míst je?" Harry vzal pergamen, který měl znázorňovat vstupní halu Ministerstva.
„Těch míst je, podle mě, asi šest, takže by jsme měli utvořit šest skupin, minimálně po třech. Myslím, že jsou v prvním patře dvě místa, kde by bylo dobré mít zálohy. Jsou strategicky dobře umístěné a mají několik únikových cest ke všem šesti stanovištím v přízemí."
„Hermiono, ale tolik nás nebude," zakroutil hlavou Ron. „Budeme rádi, když dáme dohromady těch šest skupin."
„Já vím, proto bude lepší, když se na to podíváme všichni a třeba přijdeme na jiná řešení," otočila se k Harrymu, „máš u sebe galeon?"
„Mám," a vytáhl z kapsy hábitu galeon a aktivoval jej pevným stiskem.
‚Komnata nejvyšší potřeby za dvacet minut,'
- zněla zpráva, která se objevila všem členům BA. Harry, Ron a Harmiona se vypravili rychle do Velké síně na snídani a nejkratší cestou zpět do Komnaty.
„Co se děje?" byla otázka, kterou pronesl téměř každý příchozí člen BA. Dorazili všichni i ti, kteří už v Bradavicích nestudovali – Wesleyova dvojčata, Angelina, Oliver Wood a další. Členové BA i po ukončení měli stále vstup do hradu volný, zajistil jim ho Harry při jednom z jeho nesčetných rozhovorů s Brumbálem.
„Prosím," houkla Hermiona nahlas, aby si vyžádala jejich plnou pozornost a mladí bojovníci pomalu utichli.
„Chci vás všechny pozdravit a požádat vás o plnou pozornost," řekl Harry rozhodným hlasem a očima spočinul na každém z mladých lidí, kteří přišli. Viděl v jejich tvářích zvědavost, odhodlání pro věc, ale také obavy. „Smrtijedi dnes pozdě odpoledne chtějí zaútočit na Ministerstvo a mají odnést jeden z artefaktů Temné magie, který umožní Voldemortovi získávat pravdivé informace o všem, co bude chtít vědět. Tento artefakt – zrcadlo ‚PRADA' – ukáže i to, co je pod Fideliovým zaklínadlem, stejně tak jako ukáže i skryté touhy člověka a odhalí jeho úmysly. Tohle zrcadlo by mělo být uloženo ve sklepních skladech Ministerstva. Voldemort o něm ví a pošle svoje nohsledy v čele s Luciusem Malfoyem pro něj," odmlčel se a opět očima přejel své spolubojovníky. „Včera jsme se my tři zúčastnili porady Řádu a Hermiona vám ve zkratce řekne o čem se jednalo a jejich plán. Objevili jsme tam několik mezer, ale to už je na Hermioně," pokynul rukou směrem k ní a sedl si na židli. Komnata byla upravena jako velká jednací síň s velkým kulatým stolem.
ČTEŠ
Nemožné skutečností
FanfictionPříběh začíná 6.ročníkem Hermiony, Harryho a Rona. Hermiona je požádána profesorem Brumbálem o pomoc pro madam Pomfreyovou. Její práce ji zavede do soukromé laboratoře profesora Snapea... Později se seznámíte s širší rodinou Hermiony a další hlavní...