46) Rozhodnutí

789 25 2
                                    


46) Rozhodnutí

Uběhl týden od té nešťastné události a dnes je čekalo poslední rozloučení s Miinými a Cassiinými rodiči. Miu přišli podpořit i Harry s Ronem, Weasleyovi, Remus s Tonksovou, Brumbál a McGonagallová. Také je zde spousta Bystrozorů, protože se ředitel obává útoku Smrtijedů. Celý obřad proběhl v poklidu. Hosté se poté auty přesunuli na Grange, kde proběhla pietní hostina.

„Mio, je nám to tak líto, co se stalo s tvými rodiči," řekli oba kamarádi a vzali ji mezi sebe. „Nechceš se jít s námi projít? Třeba dolů k jezeru?"

Severus sledoval trojici přátel a osten žárlivosti jej píchl u srdce. Přesto je nechtěl nijak rušit. On sám byl ve společnosti Weasleyových, Albuse a Minervy. Zrovna probírali, jak udělat Mie život snazší.

„Hermiona by mohla být u nás," navrhla Molly, „vždyť je jako naše vlastní dcera."

„Je to jedna z možností, Molly, ale obávám se," řekl Albus, „že by bylo lepší, kdyby mohla i nadále zůstat v Bradavicích. Přeci jenom je to lépe zabezpečené."

„Já jsem také pro, Albusi," přitakala Minerva, „myslím, že by to bylo nejlepší řešení. Do konce prázdnin zbývá necelý měsíc a ona na jejich konci bude skládat zkoušky. Měla by tam dostatek času i možností ke studiu."

Jen Severus zarytě mlčel a poslouchal. Věděl, že Hermiona bude chtít určitě zůstat s babičkou, alespoň do konce prázdnin, a pak... On už se dávno rozhodl, že Mia i malá Cassie, o kterou zatím nikdo neprojevil zájem, budou bydlet jako jedna rodina na Snape Manor. Jen co Hermiona ukončí studia v Bradavicích a pokud se podaří do té doby zničit Temného Pána... On už má plány, pro ně tři, do budoucna. Rozhodl se, že skončí v Bradavicích a začne se naplno věnovat výzkumu. Mia půjde studovat a společně vytvoří pro malou Cassie spokojené a klidné zázemí. A taky hodlá dodržet svůj slib, který dal jejím rodičům. Až dokončí školu, vezmou se a on udělá všechno proto, aby byla šťastná, i malá Cassie.

„Sevie, Sevie...," ozvala se za jeho zády a on se rychle otočil. Malé děvčátko k němu přiběhlo a vrhlo se mu do náruče.

„Cassie, zlatíčko, copak se stalo?" řekl měkce a okolo stojící na něho nevěřícně koukali.

„Sevie, kam šla moje Mainee?" zeptalo se děvčátko v jeho náručí a otočila se k ostatním. „A kdo jsou tihle lidé?" zeptala se šeptem.

„To jsou moji přátelé a kolegové," řekl jí Severus.

„A představíš nás?" usmála se na něho.

„Dobrá," posadil si dívenku pevněji na svou levou ruku a pravou začal ukazovat na okolo stojící. „Tohle je ředitel školy, kam chodí Mia a kde já učím. Jmenuje se Albus Brumbál," ukázal na ředitele.

„Dobrý den," pozdravila Cassie a natáhla svou drobnou ručku k Albusovi.

„Dobrý den, má milá," políbil jí ručku Brumbál.

„Tohle je moje kolegyně a Mii vedoucí, profesorka Minerva McGonagallová," pokynul směre ke své kolegyni.

„Dobrý den," opět pozdravila malá a natáhla ručku k Minervě.

„Dobrý den," usmála se na ní zástupkyně a vzala její ručku do svých.

„A tohle jsou manželé Weasleyovi, Hermioniny a moji přátelé," ukázal k Molly a Arturovi.

„Dobrý den," pozdravila i je.

„Ahoj, drahoušku," usmála se na ní Molly a pohladila ji po růžových tvářičkách.

Nemožné skutečnostíKde žijí příběhy. Začni objevovat