30) Den Poté
kapitola 15+
„Hermiono, miláčku, kde jsi takovou dobu, chceme si s tebou promluvit," řekla její matka káravě a pokynula jí na místo u stolku, u kterého právě seděli a pili čaj.
„Ošetřovala jsem Severusovi tu ránu a pak mě provedl po domě," řekla po pravdě.
„Mio, rádi bychom konečně věděli, co se to tu děje? A tím myslím všechno!" zeptal se otec a tvářil se velmi vážně.
„Asi bych měla začít od začátku."
„To bude nejlepší," řekl otec a vzal svou ženu za ruku. Tušil, že to nebude zrovna příjemné poslouchání.
„Vlastně to všechno začalo už mým nástupem do Bradavic. Stejně jako v mé předešlé škole a vlastně i celkově, jsem chtěla vynikat. Být nejlepší," začala povídat a její rodiče mlčky poslouchali. „Kamarády jsem si nehledela, protože jsem všechen svůj čas věnovala studiu, ale pak se stala taková příhoda. Ron pronesl něco, co se mě tehdy velmi dotklo a já utekla. Netušil, že jsem šla za nimi a všechno jsem slyšela. Schovala jsem se na dívčí záchody, chtěla jsem být sama. Ale v tu dobu, jeden profesor vypustil ze sklepení Horského trolla, který se dostal až do poschodí a právě na ty toalety, kde jsem byla já. Kluci mě přišli zachránit a z nás se stali kamarádi. Od té doby jsme dělali všechno společně a trávili spolu všechen volný čas. I prázdniny, však sami dobře víte," pokračovala v povídání a její matka sotva lapala po dechu.
„V té době byl na hradě schován jeden velmi zvláštní kámen – Kámen Mudrců. Ten zajišťoval jednomu kouzelníkovi nesmrtelnost. Byl to velmi hodný kouzelník a hodně toho pro tento svět udělal. Ale to už je jedno. Bohužel, už zemřel. Kámen Mudrců musel být zničen, aby se nedostal do nesprávných rukou, které se po něm natahovali. Tehdy jsme jim v tom s Harrym a Ronem zabránili."
„Kdo ho chtěl získat?" zeptala se matka, a bylo to poprvé, ovšem né naposledy, kdy vyrušila Hermionu z vyprávění.
„Chtěl ho získat Lord Voldemort, ten který vás chtěl minulé noci zabít a mě unést, aby donutil Harryho něco udělat a tím ho zabít, aby Harry nezabil jeho, ale k tomu se ještě dostanu," odpověděla na její otázku a vrátila se zpět ke svému vyprávění. Otec jí jen hlavou pokynul, aby pokračovala a svou ženu chlácholivě pohladil po hřbetě ruky.
„Takže, když jsme mu zabránili získat ten kámen, dostali jsme se na jeho seznam nepohodlných lidí. Já o trošku výš než Ron, protože jsem u mudlů – nekouzelníků narozená, a to je ještě horší. On byl vychován v mudlovském sirotčinci a nebylo s ním zrovna v rukavičkách zacházeno, tak nemá mudly rád. Stejně tak jako u mudlů narozené čarodějky a kouzelníky. Ale dál...," nechtěla do toho moc zabředávat, aby rodiče nevystrašila víc než je nezbytně nutné. „V druhém ročníku, jeden jeho stoupenec – jeden z hlavních Smrtijedů podstrčil Ginny Weasleyové Deník Toma Ridleyho, tak se původně Voldemort jmenoval. Byl to předmět Černé – Temné Magie, jeden ze šesti předmětů, který mu zajišťoval nesmrtelnost. Harry jej zničil a Ginny zachránil. Ve čtvrtém ročníku se mu díky Harryho krvi, kterou mu násilím odebral, podařilo povstat z mrtvých a znovu započal ve svém řádění. Stejně jako při jeho první existenci, se k němu vrátili jeho stoupenci – Smrtijedi. Jedním z nich je i profesor Snape, ale jen na oko. Je to špeh a vlastně denně nastavuje svůj krk za nás ostatní. Nechce o tom slyšet. Ale dál. Severus tedy donáší Brumbálovi a Fénixovu Řádu, to je organizace, která bojuje proti Voldemortovi a jeho stoupencům.
„A ty...?" opět jí skočila do řeči matka.
„Jo i já, Harry a Ron jsme členy, ale až od letošního roku," odpověděla jí. „Takže Severus nám poskytuje důležité informace, které nám pomáhají zachraňovat další čaroděje a kouzelníky spolu s jejich rodinami. Stejně jako včera zachránil nás. Tehdy, když se mu povedlo znovu se vrátit mezi živé, jeho první co chtěl udělat bylo..." tady se na chvíli odmlčela, „...no...on chtěl Harryho zabít... ale jemu se povedlo přemístit se do bezpečí, a tím se zachránit, ale bohužel zemřel jeden náš spolužák. Cedrig Diggory. Tehdy to Kouzelnické ministerstvo zahrálo do autu, a nechtělo vůbec připustit fakt, že se Voldemort vrátil. Následující rok jsme mu zabránili v získání důležité věštby, ve které se ve zkratce říká, že nadejde den, kdy ho Harry zabije, protože má něco, co Voldemort nemá a co mu pomůže ho porazit. A v loňském roce se mu povedlo ovládnout Ministerstvo a dosadit do školy Dolores Umbridgeovou, která nám zákazala téměř vše. Tak jsme se proti ní a jejím reformám vzbouřili a založili si vlastní armádu – Brumbálovu armádu. Podařilo se nám Věštbu ochránit, přesvědčit Ministra, že se Voldemort vrátil a vystrnadit Umbridgeovou ze školy. Proto jsme momentálně s Harrym a Ronem na nejvyšších místech jeho seznamu smrti. A s tím i naši příbuzní, bohužel," zakončila Mia své vyprávění.
ČTEŠ
Nemožné skutečností
FanfictionPříběh začíná 6.ročníkem Hermiony, Harryho a Rona. Hermiona je požádána profesorem Brumbálem o pomoc pro madam Pomfreyovou. Její práce ji zavede do soukromé laboratoře profesora Snapea... Později se seznámíte s širší rodinou Hermiony a další hlavní...