25) Útok na Grimmauldovo náměstí

1K 24 0
                                    


25) Útok na Grimmauldovo náměstí

Poté se Brumbál spolu se Severus přemístili zpět do školy a Remus na ústředí. Zavolal si Molly Weasleyovou, Tonksovou a začali společně balit. Molly si chystala čistící prostředky a kuchyňské vybavení. Tonksová pomáhala Remusovi s knihovnou a zejména s důležitými dokumenty a plány. Skládali to do nachystaných krabic a těžkých dřevěných truhlic. Zvlášť třídili plány a mapy, zápisy ze schůzí a dokumenty o členech Řádu.

Stihli to dobalit akorát ve chvíli, kdy se na Grimmauldově náměstí objevil Severus, aby jim pomohl s přemístěným. Všechny krabice, balíky i truhly zmenšili kouzlem, pak je složily do připravených kufrů, s kterými se postupně všichni přemístili. Severus se musel vrátit pouze pro Molly, která neměla licenci na přemisťování a sama osobně toho schopná nebyla.

Remus s Tonksovu zatím vešli do domu a čekali až se Severus objeví s Molly, což netrvalo déle než pět minut.

„Tito!" zavolal pán domu na domácího skřítka. Ten se během pár vteřinek zjevil před nimi.

„Pán volal?" zeptal se a prohlížel si všechny příchozí.

„Tito, zaveď tady Molly," ukázal na paní Weasleyovou, „do kuchyně a představ ji všechny domácí skřítky. Budete jí k ruce s údržbou a úklidem domu, rozumíš."

„Ano, Tito rozumí," kýval skřítek uctivě a podešel k Molly. Vzal ji za ruku a odváděl ji do útrob domu.

Molly se rozhlížela po honosném sídle a nevycházela z údivu. Se skřítky se domluvila, že ji nejprve ukážou celý dům a poté se rozhodne, které místnosti uklidí a připraví k obývání. První samozřejmě byla kuchyň, jídelna a společenská místnost. Zítra pak všechny ložnice a koupelny. Nakonec si nechají ostatní místnosti, jako salóny, knihovnu, terasy a další prostory.

Mezitím Severus, Remus a Tonksová odlevitovali všechny krabice a truhly s dokumenty do patra do bývalé pracovny Severusova otce, kde je bezpečně uložili do tajné schránky a zabezpečili kouzly. Severus je ještě jednou provedl domem, zejména Tonksová byla domem unesená. Ta se po téměř dvou hodinách, které jim zabrala prohlídka domu, spolu s Remusem přemístila zpět na ústředí a odtud do střediska Bystrozorů. Čekala ji noční směna s Moodym a několika dalšími kolegy.

Remus zůstal na ústředí. Po krátké pauze pokračoval v balení dalších vzácných knih a ostatních věcí, které by se měly druhý dne ráno přepravit do Severusova domu. S tím mu přišla na pomoc dvojčata Weasleyova s Arturem a Kingsley. Zabralo jim to téměř šest hodin. Remus si po dvou hodinách byl nucen jít lehnout, protože se blížil úplněk a jemu stále více ubývaly síly. Musel si také vzít svou první dávku vlkodlačího lektvaru.

Severus ještě než odešel zpět do Bradavic, tak se sešel s Molly a se skřítky. Domlouvali se na rozdělení ložnic. On již od útlého dětství miloval podkrovní pokoje, řekl Molly, které pokoje to jsou a požádal, zda by je mohli také připravit. Byly to pokoje napravo od schodiště do podkroví. Byla tam malá příruční knihovna, obývací pokoj, ložnice a koupelna. Vedle pak byly další dva pokoje, které byly později také předělány na ložnice a kam byla umístěna omladina. Mají mladé nohy a mohou chodit tolik schodů několikrát denně, bude to pro ně dostatečný trénink. Naproti Severusově ložnici, z druhé strany schodiště, byli ubytováni kluci – Harry a Ron. Uprostřed pak dívky – Hermiona a Ginny. Přestože nebyla členkou, byla zde kvůli zbytku své rodiny. Molly by nikdy nepřipustila, aby nebyla rodina pohromadě. Severus z tohoto rozhodnutí, že jeho studenti budou sdílet ložnice vedle něho, nadšený nebyl, ale proti matce rodu Weasleyů se prostě protestovat nedá.

Nemožné skutečnostíKde žijí příběhy. Začni objevovat