-1-

295 17 48
                                    

Bütün bunlar olduktan sonra Wanwan, Baxia, Luo yi, Ryan ve zilong şehrin yıkıntıları içinde mağaralara sığınarak yaşamaya çalışıyorlardı, bir zamanlar hayat dolu olan imparatorluk, yu zhong tarafından âdeta küle çevrilmişti, Freya kuzey'e yani kendi bölgesine geri dönmüştü.

Ling'in ölümünden aylar geçmesine rağmen perişan haldeki Wanwan, onu düşünmeden edemiyordu. Aklından hiç çıkmıyordu, başı adeta ling için haykırırcasına bağırıyordu, hatta bazı zamanlarda kafası öyle ağrıyordu ki kalbini tutup sancılı bir şekilde yere yığılıyordu, kendine hakim olamıyordu, perişandı, hiç olmadığı kadar.

Baxia kapıyı çalarak Wanwan'ın odasına girerek;

- Wanwan, hazırlan yu zhong yine izimizi buldu ve başka bir yere taşınmak zorundayız malesef

Wanwan alışmış bir şekilde;

- tamam hemen geliyorum Baxia.

- iyisin değil mi, hala kötü duruyorsun.

- iyi olmaya çalışıyorum, endişe etmeye zaman yok.

- e-emin misin peki?

- eminim, ve ayağa kalkıp ling in duvarda asılı olan resimine doğru gider almak için, ama yolda varamadan gözü bulanır ve yere yığılır.

...

Gözlerini aralar, diğerleri bir yandan yola devam ederken telaşla baxia'nın sırtındaki Wanwan'a bakakalmıştır

İlk Luo yi atılır ;

- arkadaşlar, Wanwan uyandı

Zilong hemen ateşine bakar

- hiç bu kadar kötü bayıldığını görmemiştim bizi çok endişelendiriyorsun kedicik

Wanwan var olan gücünü toplayıp ;

- bana "kedicik" demeyi kesin artık, en azından sadece, sadece Ling desin.
dedi gülümseyerek.

Ryan ortamı yumuşatmak için konuşmaya girer;

- zilong, sen ne zaman sağlıktan anlar oldun :)

- ne yapayım hep hemşire olmuyor yanımızda.

Wanwan Baxia'nın sırtında sallanırken;

- Ling'in fotoğrafı! O nerede?

Ling in fotoğrafı Wanwan bayıldıktan sonra Baxia'nın bağırışıyla çevresine toplananlar odaya girerken kargaşadan ötürü orada kalmıştır.

Baxia;

- hangi fotoğraf ? Ve sen dinlenmene bak çünkü buna ihtiyacın var.

...

Yu zhong adamlarını beklemektedir...

Adamları geri gelir.

- efendim, dediğiniz gibi izi takip ettik ve mekânı hemen bastık, fakat kimseyi bulamadık, ama daha iyi birşey bulduk, bakmak isteyebilirsiniz.

Yu zhong getirdikleri kutunun içine bakar...

- Hahahahaha! Artık onlara diz çöktürmenin zamanı geldi, peki herşey yolunda mı deneyler nasıl gidiyor?

- efendim çok fazla çalışma yaptık, fakat sonunda bulduk, artık planınıza başlayabiliriz.

- güzel.. mükemmel.. hepsini yok edelim! Kimse engel olamaz! Derhal başlayın!!!

 hepsini yok edelim! Kimse engel olamaz! Derhal başlayın!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin