Savaşçılar kuzeye varmadan önce 3 lidere de telgraf yollamıştır.
"Saygılarla..
Biz uzakdoğu savaşçılarıyız ve ulu ejderin çöküşünün örnek olarak gösteriyoruz, tüm dünya tehlikede, çukur yanındaki müttefik sayesinde aşırı güç kazandı ve yerinde durmayacaktır, bu nedenle sizden aranızdaki husumeti en azından şimdilik bitirip, sizin de askerlerinize acı çektiren çukur'a odaklanmanızı talep ediyoruz, saygılarımızla
Uzakdoğu savaşçıları"
Freya kabul etti, bane kararsızdı ama zaten savaştan sıkılmıştı, franco ise ilk safada kabul etmedi.
Savaşçılar kuzeye vardı.
Freya'nın onları bekler gibi bir hali vardı, gelir gelmez onlara şu soruyu yöneltti;
- bizim askerlerimiz savaştan yorgun düştü size yardımımızın dokunacağına emin mısınız? Ve Moniyan'dan askerler özellikle prenses burada ne yapıyor?
Silvanna açıkladı;
- çukur ve zhong'a engel olmak birincil sorunumuz olmalı, yoksa daha çok kişinin canı yanacak, korkarım ki moniyan'ın bile, çukurun başkentimizdeki vahşetlerini gördük, ve tekrarlanmasına göz yumamayız.
...
Kuzeyde bir konsey toplandı, barış için liderler bir araya geldi, konseye savaşçılar bile katılmıştı ve tüm kuzeyliler aynı şeyi söylüyordu.
"Askerimiz yıllar boyu süren savaştan yorgun düştü, artık barış yapmalıyız yoksa kendimizi bitiririz."
Ve şuna karar verildi;
"Kuzeyliler olarak çukur'un vahşetine kurban gitmek istemeyiz, bu nedenle kuzey arasında barış yapılıp, ordu toparlanıp, askerler yenilenip ve dinlendirilip, ölülerin gömülmesine ve çukura karşı birlik olup birlikte savaşmaya kanaat getirilmiştir"
Bu konsey ardından 3 lider bir araya geldi franco önce söze girdi;
- sizi çok sevdiğimden değil, sadece çukur'un vahşetinden ve teröründen kurban gitmek istemediğimden sizinleyim.
Bane de cevap verdi;
- bende seni aşırı sevmiyorum ama böyle bir zamanda birbirimizin yardımına ihtiyacı var
Freya araya girer
- o halde askerlerinizi hazırlayın ve ortak bir lider belirleyelim
Bu "ortak lider" ifadesini duyunca herkes kendisi olması gerektiğını düşündü ama En sonunda liderin uzakdoğu arazisini en iyi bilen kişi olması gerektiğı söylendi, ne iyi ki freya oraya daha önce gitmişti bu nedenle arazi şartlarını iyi bilirdi, lider o seçildi.
...
Asker içeri girdi.
- efendim uzakdoğu savaşçıları kuzey ile ittifak olup bizi bitirmek için politikal temeller attı.
- bu ne demek biliyor musun? Yenmek için daha fazla asker demek, peki ne yapacağız. Dedi ve haritaya göz attı yu zhong.
- ne yapacağız efendim
Yu zhong hiddetlenerek cevap verdi;
- hepsini yeneceğiz hahahaha! O aptalların bize karşı şansı yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfic@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)