X borg, yu zhong'un karargahına varmıştır ve onu tam da düşündüğü yerde bulur, çatıda, ve ikisi hızlıca savaşmaya başlar.
- buraya gelip beni cidden yeneceğini mi düşündün?
- hayır, sadece intikamımı alacağım.
X borg'un kalkanı boş yere gitmiştir ve yu zhong onu düşürmüştü;
- çok zayıfsın, bu aptallık ölümüne neden olacak.
Yu zhong, x borg' a tam vururken kulağında şunlar yankılandı;
"Ben hep içindeyim"
Yu zhong vurdu, ama bir işe yaramadı, x borg kafasını kaldırdı, angela kukla haliyle ona bakıp göz kırptı;
- şimdi zhong, seni hallettiğimden emin olacağım.
Bu sırada zhong'un gözü ufuktadır, argus'u görür, önüne çıkan tüm bölükleri tek bir kılıç darbesi ile yeniyordu, bu ona çok kolaydı.
X borg ile savaştılar, borg onu boğazından tuttu;
- bakalım güçsüz kimmiş! ALEVIM TÜM ŞEYTANLARI KÜLE ÇEVIRSIN!!! (oyun içi replik)
O sırada argus olay yerine vardı, yu zhong onun suratını görünce öyle korktu ki borg un kolunu itip çatının en yüksek kısmına çıktı ve binanın önünde olan dev argus'a baktı, bu sırada x borg angela ile ilgileniyordu, zhong kaçarken ona vurmuştu.
Zhong argus'a seslendi;
- tamam kötüyüm! Ama her zaman bir planım vardır! Zhong bir kolu çekti ve oradan çok büyük derecede güçlü yok edici bir ışın top çıktı, zhong derhal kullandı, etraf toz duman oldu, hiçbirşey görünmüyordu, sonra toz kalktı ve argus'un kaskının bir kısmının eridiğini gördü, derhal birkaç kez daha ateşledi o topu, argus eriyerek yok olma derecesine kadar gelmişti.
Yu zhong seslendi;- SEN DE DİĞERLERI GİBİ KARŞIMDA DİZ ÇÖKECEKSİN!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)