-5-

93 9 21
                                    

Etrafları sarılıydı, ne yapacaklarını şaşırdılar, savaşmaya karar verdiler ve ay ışığında japon türü çatıların üzerinde savaşmaya karar verdiler, askerler hemen üstlerine çullandı, Wanwan hariç, çünkü Wanwan'ı öldürmenin kendine iyi geleceğini sanıyordu ling.

- dikkatli olun! Sayıları çok fazla, dedi Baxia

Savaş başlamıştı, Baxia kalkanlarıyla saldırıya geçiyor, yi uzaktan büyü kullanarak destek oluyordu, zilong, Baxia'nın yanındaydı, Wanwan a ling atladı, Wanwan ling'e ne kadar aşk ile baksa da onu durdurmayı başardı ikisi beraber konuşa konuşa ve zıplayarak durmaksızın savaşıyorlardı,

- Ling yeter artık beni hatırlamıyor musun? Dedi ve kılıcına sürten dartıyla Ling'i ittirdi.

- kim olduğun hakkında bir fikrim yok, sadece görevim var ben bir ejder ispinozuyum, dedi Ve Wanwan'ın arkasındaki çatıya atladı, ardından sert bir şekilde.

- ve yu zhong adına çalışıyorum! Diyerek bağırdı.

Wanwan duraksamıştı, o an onun sevgiye ihtiyacı olduğunu anladı, kılıcını alıp uzağa fırlattı ve üzerine yürümeye başladı.

- bu hatayı birdaha yapman gerekmez, ve sen mavi ispinozsun, onun adında biliyorum ki hiç çalışmadın ve bunlar senin seçimin değildi, sen beni hiç üzmezsin ki ling, dedi Ve gözlerini kapatıp kollarını açtı.

Ling bıçağını aldı ve tam saplayacakken duraksadı, o an iksirin etkisi yine gözünü kararttı ve bıçağı saplamaya yeltendi, ama Baxia tam o sırada kalkan attı ve bıçağı engelledi, linge dönüp.

- yaptığın yalnış, unuttun mu sen sözlerini hep tutarsın, dursana hadi. Dedi uzaktan seslenerek

Ling'in aklı karışmıştı ne yapacağını bilmiyordu, hızlıca gitmeye yeltendi tam oradan uçacakken Wanwan kolundan tuttu ve kendine çekti, Ling Wanwan 'ın üzerine yığıldı ve istemeden de olsa dudak dudağa buldular kendilerini, Wanwan gayet memnun gözüküyordu.

- Ling, beni bırakma lütfen.. Dedi ona sıkıca sarılarak

Ling şaşkına döndü, iksir yüzünden hatırlayamıyordu ama zorluyordu, işe yaramadı, düşünmeye devam etti, bir an ona da mantıklı geldi çünkü ıspirtoz suikastçılarının tarafında olması ona garip geldi.

Ling hemen ayağa kalktı, ve o sırada uzun zamandır ormanda yalnız kimseden habersiz yaşayan bir ıspirtoz suikastçısı onu görüp ateş etti.

Ling ancak merminin gelişini görebildi..

uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin