Yu zhong 3 hattan yaracaklarını öğrenmiştir ve orta kısmı çökertmek için ani bir baskın vereceğini söyler ve ani baskın için en profosyonel suikastçıları ayarlar fakat ling'i oraya yollamaz çünkü kafasının karışacağını biliyordur.
O sırada kuzey de freya'nın plan karargâhında;
Freya;
- Yapabildiniz mi tuzakları?
Baxia cevaplar
- yerleştiremedik, erkenden birlik yollamış, Ling önce geldi ve Wanwan sayesinde bayıldı fakat onu almaya zaman bulmadan ordu geldi ve yetişemedik.
Zilong girer ve gülerek;
- önemli değil en fazla ben ölürüm, ikidir benim boynumda bıçağı.
Freya;
- diğerleri yerleştirebildi mi?- elebette komutanım, fakat bir kısım yerleştirebildik çünkü ortadan sonra bize yöneldi o ordu.
- bu sarma harekatı önemli, bu harekattan sonra tüm cepheyi birleştirip meydan savaşı verilecek.
Wanwan ağlamaya başlar, lüp 'yi onu teselli eder.
- bu sefer biz kazanacağız korkma Wanwan.
- büyük ihtimal bize bir baskın atılacaktır buna hazır olmalıyız ve büyük olasılıkla ortaya atılacaktır.
Silvanna konuya girer;
- bence düşman farklı şeyler planlayacak yu zhong hiç bu kadar açık plan yapmaz, sağ kanatta denız kalıyor yani bence oraya baskın atması muhtemel olabilir.
Freya;
- ama durduk yere sol kanattaki askerlerini bırakamaz ki.- ama Baxia onlara desteksiz bir şekilde daha önce peşlerine birlik taktığını söylemişti, bence buradada aynısını yapabilir.
Diğerleri katılır fakat ne yapacaklarını bilmezler, yinede orta kısıma destek yollanır.
... O sırada yu zhong'un karargahında
- Ling seni yollamayalım sebebi sana zarar vermelerini istemiyorum seni asla oraya yollamam
- Ama ben gitmek istiyorum yapabilirim.
- olmaz ling lütfen beni anlayışla karşıla
- tamam..
Savaş başlar ve 3 koridor aynı anda hareket ederler..
Silvanna ve freya karargâhtadır
- garip, baskın gelmedi.
- bence saldırıdan önce baskın mantıksız, toparlanmamamız için ertelemiş olmalı.
- mantıklı olabilir, tedbiri elden bırakmayalım.
... Yu zhong un adamları saldırıya başlar
Karargaha bilgi varır
- evet tahmin ettiğim gibi ortayı basıyor.
- tamam savunma ne durumda.
- dayanıyorlar, garip bir şekilde saldırı aşırı hafif.
- hafif mi? ACILEN ÖNLEM ALIN O SADECE BIR TUZAK!!
- endişe etme bitti sayılır
O sırada sağ hatta saldırıya uğradığını haber verir.
- bak gördünmü benim dediğim oldu.
- ama sol kanattaki askerlerini bırakmış oldu, bu çok saçma.
O sırada sağ hatta hiç asker olmadığı sadece görüntü ayarlandığı haberi gelir.
- ne ciddi misiniz çabuk, sağ kanada destek yetiştirin
...
O sırada orta koridordaki baskında
Suikastçılar az olmalarına rağmen askerleri geçip uzakdoğululardan esir almıştırlar, esirler arasında Wanwan'da vardır.
Askerlerin konuşmaları.
- esirleri yakaladın mı?
- evet onlar bende, hadi çekilelim, Ling'in kafasını kurcalayan kızı bile yakaladık.
- hadi yola gidelim.
- ta- *nefesi kesilir ve yere yığılır*
- orada mısın? Hey ne oluyor
Bakmaya gittiği anda ikinci asker de öldürülür.
Wanwan şaşkınlıkla bakakalır, sonunda gölgelerin içinden biri gelir, bu, bu LİNG!
- L-Ling? Sen misin? Aa, sonunda geri döndün, seni çok özledim
- sadece beni öldürmediğin için kurtarıyorum.
- aah öyle mi? Tamam
Ling onu kurtarır, yaralıdır, ve ay ışığında onu karargaha götürür.
Silvanna ve freya çok endişelidir.
Kapı açılır ling içeri girer, önce freya bakakalır;
- L-Ling? Nasıl yani sen geri mi döndün?
- sadece bir teşekkür diyelim abartmayın.
- a-a-ama bu ne demek?
Ling gider.
- Wanwan ne oldu?
- beni esir almışlardı ve o gelip beni kurtardı, yaralı olduğumu görünce beni buraya getirdi.
Silvanna araya girer;
- ilgilenmemiz gereken bir plan var
Freya;
- artık bir plan kalmadı meyden savaşı yapacağızWanwan;
- biliyorum.. yine benimle olacakO sırada sağ kol iyice hasar görmüş ve saldıramaz durumdadır zhong'un ordusu atağa kalkar ve sağ koldaki defans düşer, geri çekilirler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)