Birkaç hafta ardından savaşın fitili tekrar ateşlendi, Moniyan kuzey birliğine destek sağlıyordu, her türlü ekipmanın geçtiği bir yol vardı, yu zhong orayı ele geçirip onları desteksiz bırakacaktı, bir şekilde Moniyan'ın onlara destek verdiğini tahmin ediyordu.
O yolun bulunduğu arazi bölünürken franco'ya kalmıştı, kuzey birliğine kızgın bir franco vardı karşısında, o da en iyisini yaptı, onunla bir isyan tetikleyip yolu ele geçirmek.
Bunun için görüşmeye gitti;
- ne istiyorsun zhong?
- bak, direk konuya gireceğim, biliyorum ki kuzey birliğine karşı kızgınsın, eğer bana katılıp onların destek hattını kesersek açlık çekecekler, ve asla savaşamayacaklar.
- bu söylediğin imkansız zhong.
- ama eğer bana katılırsan yapabili-
- Ve sana ASLA katılmayacağım, onlara kızgınsam bile bunu bu savaştan sonra halledebilirim, ve ayrıca freya beni memnun etmek için elinden geleni yapıyor, bunu fark ediyorum, ben senin gibi anlaşmaları bozup kökenlik yapan liderlerden değilim, ve sen anlaşma yapsan bile sonrasında bana saldıracaksın biliyorum.
- .. ama sana garanti verebi-
- şimdiye kadar sana güvenen herkes aynı sonu paylaştı zhong, bu yüzden al o şatafatlı pelerinini git buradan, senin tüm herkese düşmanlıkla baktığını biliyorum.
Yu zhong ikna edemediği için çok şaşırmıştı, ve kızmıştı, franco'ya hep kızgın ve buna kurban giden biri sanardı, bu söyledikleri ona ağır geldi, ve öfkesine kurban gidip büyük bir hata yaptı, franco tarafına asker kaydırmak, diğer hatlar zayıflamıştı fakat öfkeden bunu düşünmüyordu bile.
Ling sonunda uyandı, ve neredeyse günlük koordinasyonları bile unutmuştu, rezalet bir durumdu bu, artık kim olduğunu bile neredeyse bilmiyordu, kara ejder onu yalanlarıyla doldurana kadar, daha sonra tekrar eğitime girdi ve çalışmaya başladı.
Bir gün yine çalışmadan sonra odasına döndü, ve üstünü değiştirecekti ki, o resimlerle karşılaştı, yazıları tekrar okudu, ve hiçbirşey anlamadı, bu kız da kimdi ve yanında ne işi vardı, deli gibi düşünmeye başlamıştı bile..
Bu sırada Wanwan gözlerini stabil bir şekilde açmıştı, ve etrafına dostları toplandı, elindeki kâğıdı ilk luo 'yi görmüştü, Ling in eliymiş gibi sıkıca tutuyor, fakat varlığından haberdar bile değilmiş, hatta o ana kadar ling nerede diye sayıklayıp duruyormuş.
- ling nerede? Y-Yoksa ona kötü birşey mi oldu? Bu durumda başımda olması gerekirdi.
Bir an dejawoo gibi aynı şeyi yaşadı, aşırı tepki ile ağlayarak;
- SÖZ VERMİŞTİK LING!!!
onu tutmaya çalıştılar, ama o kadar hızlı ağlamaya başladı ki kimse teselli edemedi bile.
Sonra elindeki mektubu fark etmişti açıp okumaya başladı, ve gözyaşları dinmedi, ama iyi olduğunu görünce bir nebze rahatladı.
Zilong ne yazdığını sordu ve Wanwan anlattı, bu olay onların canını sıkmıştı, Wanwan hayatını kurtardığı için minnettar gibiydi ama hala üzgündü çünkü o yoktu..
Sonra gelen bir sızma haber ile perişan oldu.. Ling artık birşey hatırlamıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfic@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)