(14. Bölümde ufak bir yenileme yapılmıştır okumanız rica olunur)
Yu zhong destek sayesinde franco cephesini bitirmek üzereydi, ama diğerleri boş durmadı, onun çevresini sardı, desteği kesilen yu zhong oldu.
Kuzey birliği her taraftan geliyordu, bu yu zhong için bir felaketti, neyse ki destek birlikler son anda yetişti ve kuzey'in bir açığını buldu ve askerlerin bir kısmını kurtardı, fakat büyük bir kısım o kuşatmada ezildi adeta.
Freya bu zafer üzerine hücumu başlattı ve düşmanı kovaladı, bir nevi kaybettiği toprakları geri kazandı, peki kuşatma nasıl mı kuruldu? Franco bu karşılıktan donra yu zhong'un bunu yapacağını düşünmüştü ve haber verdi.
- freya, hücumumuz nasıl gidiyor, dedi silvanna
- gayet iyi prenses, şuan dağlık bölgelere ilerleyip düşmanı düşürmeyi kolaylaştıracağım.
- sana boşuna savaş tanrıçası demiyorlarmış.
Freya askerleri dağlık alanlar öncelikli olarak hücuma kaldırmıştı, böylece çatışmada üstün gelme ihtimalleri artacaktı.
Bir zaman sonra yu zhong askerlerini durdurdu ve çatışmalarını söyledi, çıkan çatışmada büyük kayıplar verildi çünkü hazırlığa zaman yoktu, ve düşmanın dağlık avantajı tabi.
Bu sırada ling iyice ustalaştı, o resimler hala yanındaydı, ama artık garip hissetmiyordu, sanki onun eline hiç tanımadığı birinin resmini vermiş gibi.
Çukurda ise durumlar yu zhong sayesinde yine karıştı, hızla geri çekilindiğini gören alice ve dyrooth kötü olmalarına rağmen beyaz barış bile teklif etti, fakat kral thamuz'du, ve o kör gibi hala destek veriyordu, bu da ikilinin sınırını bozuyordu, böylece bir plan yaptılar;
- dyrooth, çabuk gel!
- geldim, geldim.
- gidecek askerlerin thamuz tarafında olmalarını iyi ayarla.
- yapıyorum zaten.
- peki, sana planı anlatıyorum, askerler gittikten sonra biz kendi askerlerimizi toparlayıp thamuz'du düşüreceğiz, onun tarafında adam varsa bile sayıca azdır, onları yardıma yolladık.
- anlaştık.
...
Bu sırada tüm herşeyi değiştirecek bir olay yaşandı, freya fark etti ki dağlara asker yerleştirdi fakat dağların çevresi ovalarla kaplı, bu nedenle askerler çepeçevre sarılmış ve destek gidemiyor, ve askerin yaklaşık %80i dağlarda, orduyu kurtarabilmek için lightborn ve uzakdoğu ekibine haber verir, hemen yola koyulurlar.
Fakat yu zhong oraya çok fazla takviye yolladığı için çok uğraşılması gerekiyordu, bu da askerlerin açlıktan kırılması demekti, çıkan çatışmada askerlerin yalnızca %5 gibi küçük bir rakam kurtarılabildi, aynı hatayı yapmak freya'nın çok zoruna gitmişti.
...
Kalan askerler öldürüldü, kuzey geri çekildi, fakat bir yerde durdular, yine bir meydan savaşı geliyordu, lightborn ekibi Moniyan'da ayaklanma çıktığını görünce gitmek zorunda kaldı, fakat o ekipten yalnızca Tigreal ve natalia kalmıştı, imparator onlara kalmalarını söyledi, çünkü kuzey in yenilmesini istemiyordu, meydan savaşı başladı.
"ve bu son savaş gibi gözüküyordu.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)