Yu zhong;
- asker hemen enjekteye başlayın, ve bastığınız evde iz bulduysanız hemen izi sürmeye başlayın.
- deneye hemen başlıyoruz, ve iz bulduk fakat takviye gidene kadar takibe geçmeyeceğiz, sadece çukur'dan askerler var efendim
- bekleyip onları kaçırmaya hiç niyetim yok, hemen takibe geçin!
- ama efen-
- Takip edin dedim, emrediyorum! Dedi hiddetlenerek
- peki efendim hemen başlıyoruz.
Askerlere emir gitmiştir fakat telsiz hattına sızma olmuştur bu nedenle uzakdoğu savaşçıları bundan haberdar olup yola tuzak kurmuştur.
Askerler bölgeye vardığı anda çalılardan ve ağaçlardan kartalın avına atladığı gibi atlayan savaşçılar, desteği olmadığını bildikleri birlikleri derhal mağlup etmiştir.
Wanwan'ın Ling'i düşünmekten savaşamadığını gören Luo yi onu uyarmak ister ;
- Wanwan biliyorum çok zor ama Ling'i kafandan çıkartmalısın bu senin performansını etkiliyor.
- ama Ben Ling'i kafamdan çıkartırsam, benim kafam ve hatta kalbim diye birşey kalmaz ki..
- en azından denemeye değerdi.
Baxia araya girer
- konaklayacağımız yere az kaldı, birazdan orada oluruz.
Ağaçların ve çalıların arasında yürüyen uzakdoğu savaşçıları, yürüdükleri bölgenin güzelliğinin tadını çıkartmaya çalışıyordur.
Bu sırada zilong ;
- acaba chang'e ye birşey yapmışlar mıdır?
Ryan cevap verir;
- sanmam, çünkü o zhong için bize karşı bir koz, ve emin ol bunu en iyi şekilde kullanacaktır.
Yola devam ederler...
...
O sırada çukurda ortalık karışıktır, alice, thamuz ve dyrooth pusuya düşürülen adamların taktiksel bir yöntem gözetmeksizin yollanmasından dolayı yu zhong'a sinirlenmişlerdir.
Veliaht bu konu için zhong ile konuşmaya gitmesi için bizzat kendisi gitmiştir.
- yu zhong adamlarımızın yardımını aldın diye kafana göre saldırmamalısın aksi taktirde desteğimizi çekmesini biliriz.
- o adamlar mı? Ahahaha ciddi misin? Onlar sadece büyük bir planın parçasıydı, asla anlamayacaksın.
- yine de adamlarımızı kullanırken dikkatli davran.
...
Öte yandan moniyan imparatorluğunda imparator hala destek göndermemekte ısrarcı gibiydi, tigreal ve dostları destek yollanmasını istemektedir.
- imparatorum, destek yollanmasını talep ediyorum, aksi taktirde ulu ejderi yendikleri gibi müttefik olup bize saldırabilirler, mantıken iki taraf birbirine iyice yakınlaştı, kuzeye saldıramayacakları ve çukur'un size duyduğu öfkeden dolayı korkarım ki birlik olup ikinci Bir istila başlatabilirler.
İmparator tigreal'ın bu sözlerinden sonra düşünmüş ve destek yollanacağını, fakat bunun gizli bir şekilde yapılacağını belirtmiştir.
O sırada yu zhong'un tarafında..
- hazır mı?
- evet efendim hemen getiriyoruz.
Yu zhong;
- gel bakalım, ilk görevine hazır mısın?
- MAVI ISPIRTOZ emirlerinizi bekliyor efendim.
- sen artık EJDER ISPINOZ'usun..
Ling çatıya atladı ve;
- emirlerinize hazırım efendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)