Silvanna, granger ve alice yola çıkmıştırlar, dyrroth un yerini saptayabiliyorlardı;
- uçurumun kenarı mı?
- orada ne yapıyor olabilir?
- bilemiyorum, daha önce hiç gitmedik.
- umarım kendine zarar vermez.
- silvanna öyle birşey olmayacak merak etme, o iyi olacaktır.
Granger araya girer,
- şimdi gidince onunla savaşmak zorunda kalacağız, sonuçta bir iblis kristalini kırmanıza neden izin versin ki?
- doğru söylüyorsun.
- savaşa hazır ol silvanna, ne olursa olsun.
- biliyorum granger, daha önce onunla savaştım.
Yolda çalılara pusmuş birkaç kişi gören granger hemen silvanna ve aliceyle haber verir,
- bu adamları buraya nasıl yerleştirdiler, geçeceğiniz bilmiyorlar bile.
- thamuz'un işidir kesinlikle.
- onun değil, zaten bizden kurtuldu, neden geri almaya çalışsın ki.
- aslında haklısın, kaçmanıza rağmen birşey yapmamış, ki onun orada olduğunu da bilmiyor.
Granger söz alır;
- prenses, buna bakmak isteyebilirsin.
Silvanna baktığında birsürü ceset görüyordur;
- bunlar? Kimin tarafındaymış ki?
- bilmiyorum ama sanırım bunda yu zhong'un parmağı var.
- ama onun da haberi yoktu ki.
- doğru, burada ne dönüyor böyle.
Bölgeden gizlice bir adam kaçırıp sorguya çekerler;
- söyle çabuk burada neler oluyor?
Adam önce ikna olmadı, ama sonra granger silahını çıkarınca korktu ve bildiklerini dökmeye başladı.
- biz yu zhong'un infaz birlikleriyiz, sadece birileri infaz edileceğinde bizi kullanır, bu adamlar sanırım kuzey'in adamları habersiz kalıp burada kalmışlar, biz de onları infaz ettik.
- şu havalara bak infaz ettik diyip duruyor, şimdi biz sizi infaz etsek nasıl olur sence?
- bence deneme, çünkü onlar elit birlikler.
- granger tamam sakin ol, önce dyrroth'u bulmamız gerek.
- prenses ama bu birlikler sayesinde yu zhong planlar yapıyor ve başarı elde ediyor, bu birliğin yok olması, onun bir kolunu kesmek demek.
- granger lütfen dinle beni, onlarla savaşmamız halinde yenilmemiz muhtemel.
Biraz tartıştıktan ve alice de onları izledikten sonra granger ikna olur ve yola devam ederler.
Thamuz'a granger ve alice'in gelip kristal haritasını aldığı habere gitmiştir fakat thamuz'un umurunda bile değildir, çünkü zaten istediği çukur'daki tek mutlak güç olmaktı, ve başarmıştı neden onları yakalamak için keyifini bozsun ki.
Cephede kuzeyliler bitik düşmekteydi, sadece arada Tigreal, Baxia ve natalia çıkınca başarıl elde eder hale gelmiştir.
Meydan savaşından önce yu zhong franco'yu yakalamış ve yerine kılık değiştirterek bir adamını sokmuştur, bu sayede kuzeyi bir yandan da o vurabilirdi, kopya franco'nun ordu ve yanındaki generalleri ikna etmesi biraz zaman alacaktır, ama işe yaramasını bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)