Yu zhong, Ling'i bir iksir ile uyandırmıştır ve artık onun emrindedir Ling'in hafızasını baskılamıştır ve onu güçe odaklı biri yapmıştır, ve onu iz sürmesi için göreve yollar.
O sırada uzakdoğu savaşçıları.
Wanwan, Ling in resmi için bir gece yolculuğuna çıkacaktı.
- Ben O resim olmadan birşey yapamam
Luo yi buna sıcak bakmaz;
- Wanwan oraya gidemezsin, çok tehlikeli yu zhong'un adamları varmıştır bile
- Asla olmaz gideceğim, ben onu bırakmama sözümü tutamadım, bırak da resmini bırakmayayım.
Bu sözler üzerine razı oldular, fakat sadece hızlı bir gece yolculuğu yapılacaktır, Wanwan yalnız gidecektir, yola çıkar.
Zilong;
- dikkatli ol wanwan, bir kişi daha gitmemeli.
- sorun değil zilong.
...
Ling ilk görev yerine varır ve çevreyi gezer, birşey bulamaz ama yerde kırık bir tablo bulur, bu da ne, bu kendisinin resmidir, ona bakakalır ve aklında birşeyler canlanır fakat bunlar nefretten başka birşey değildir, fakat arada iyi bir şeyler hisseder ve o tabloyu yanına alıp oradan ayrılır, yu zhong a birşey bulamadığını bildirir ve bir dağa çıkıp ay'ı izler.
Wanwan oraya varır, fakat resim yoktur.
"Geldim sonunda, a-ama.. Ama resim nerede? *diz çöküp ağlamaya başlar* Ling, geri dön lütfen, resimini bile bulamıyorum, benim hatam. Aa şey, o yerdeki nedir *renkli tüy parçasını yavaşça eline alır* a-a-ama, a-a-ama bunu nerede görsem tanırım, Ling'in bu, LING'IN BU, LİNG İNN!!, YAŞIYOR, O ÖLMEDİ, BENİ BIRAKMADI, beni bulacak eminim bundan, herhalde resimi de o almış olmalı, eğer ondaysa artık o resime değil Ling'e ihtiyacım var demek."
Wanwan hızlıca konakladıkları yerin yolunu tutar..
Ling çerçeveye ay ışığıyla beraber bakar, sebepsizce garip hissediyordur, sonra birşey fark eder, resimi çerçeveden nazikçe çıkarır, ve arkasında yazanları görür...
"Birbirimizi bırakmayacağız, eminim sen sözünü tutarsın, beni bulacaksın. Eminim.."
Nottakiler bundan ibarettir, fakat birşey daha vardır, çerçevenin arkasında bir yazı vardır ve resimin arkasındaki yerde küçük bir resim daha vardır, resim Wanwan'ın resmidir, ve arkasında;
"Asla ayrılamayız, sen neredeysen hep oradayım." Yazılıdır, çerçevenin arkasında'da "Asla pes etme" yazıyordur, sanki planlanmış gibi.
...
Wanwan konakladıkları yere varır ve var gücüyle bağırır.
-HEY BAKIN NE BULDUM.
zilong sersemlemiş bir şekilde kalkar ve ;
- neden gecenin bir saati bağırıyorsun, ne oldu?
- bak, bir tüy parçası.
- ne yani bizi bunun için mi uyandırdın.
- hayır şapşal, dikkatli bak.
- bir dakika bu, BU, olabilir mi!
Diğerleri de bakakalır, adeta imkansız gibi, zilong hayret içinde;
- Ling yaşıyor mu?
- resimimi almış, yani evet.
- onu bulmalıyız, nerede bilmiyorum ama, Wanwan sana söz veriyorum onu bulmadan ölmeyeceğim.
Luo yi;
- zilong tamam bulursun da niye söz verdin?
Zilong;
- onca yıl bu kızı teselli etmek bana yetti, ne olursa olsun onu bulmalıyım.
Wan wan gece boyu o tüy koynunda ling'in kokusuyla uyur, ve bilir misiniz, bu onu çok mutlu eder.
Gece uyurken Baxia yanına gelerek başını okşar.
- onu bulacağız, merak etme.
...
Ling ise o resimleri garip bir şekilde yanından ayıramıyordur, bırakmayı denemiştir, ama sanki her seferinde içinden bir his buna engel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)