Savaşçılar kaçıyordu, Wanwan yine başladığı yere, Baxia'nın sırtına dönmüştü, ve gözlerini açtı ve açar açmaz Ling'i sordu ama kimse cevap vermedi.
- Ling nerede dedim duymuyor musunuz? En son benim başımda ağladığını gördüm, ve itiraf etmeliyim bu vurulmama rağmen hayatımın en mutlu anı olabilir.
Ryan gülümseyerek ;
- en azından verdiğim haber birine göre güzelmiş baksanıza.
Zilong;
- Ling ağlayarak ağaçtan ağaca sekerek uzaklaştı ve "NEDEN" diya feryat ediyordu.
Wanwan'ın bunu duyar duymaz gözleri doldu bile.
Yola devam ederken karşılarına Moniyan'ın yolladığı destek çıktı, imparator korkmadığını göstermek için prensesi bile yollamıştı.
Tigreal savaşçıları fark etti
- evet oradalar işte, demiştin yardıma ihtiyaçları var diye hadi yanlarına yürüyün.
Granger, tigreal, natalia ve silvanna onlara yaklaştı.
Zilong hemen atıldı.
- ne oldu? Imparator izin verdi mi?
Tigreal elindeki kâğıdı muzaffer bir edayla sallayarak cevapladı.
- imparatoru ikna ettik, ekstra yardım bile göndereceğini söyledi, hey bu arada ling nerede.
Herkes susup ryan'a baktı, neden hep kötü haberleri o vermek zorundaydı ki { :) }.
- Ling ölmüştü, fakat sonra yu zhong onu iyileştirdi, fakat artık kendini onun yanında sanıyor, ve herkes bütün bu kötü haberleri benim vermemi istiyor gibi gözüküyor, siz imparator a ne söylediniz?
- ona çukurun düşmanlığı ve yeni müttefiki sayesinde bize saldırma riskinden bahsettim, hemen kabul etti.
Baxia lafa girdi;
- kadınızı bölüyorum ama kalacak bir yer mi arasak artık.
- peki hemen yola çıkalım, natalia arkada kal ve izlerimizi temizle
Natalia başıyla onayladı.
...
Yu zhong planını gerçekleştirdi ve ling gece uyurken iksirden daha fazla verdi, bu yüzden artık neredeyse ondan bile daha duygusuzdu, sadece arada başı ağrıyordu.
- bugün nasılsın ling
- daha güçlü ama daha duygusuz hissediyorum
Yu zhong içinden "Evet! Işe yaradı" diye geçirdi.
...
Tigreal kendi fikrini ortaya koydu;
- bence büyük bir savaş için kuzeye çekilmeliyiz, böylece freya, bane ve franco'dan destek isteyip büyük bir ordu kurup son bir savaş verebiliriz.
Wanwan'ın içini ürperti sardı
- ya Ling'i birşey olursa?Zilong hemen atladı;
- biliyorsun o çok güçlü, ve ayrıca suikastçı olduğundan dolayı onu ispirtozcularla beraber baskında kullanacaklardır, tıpkı ulu ejderle yapılan savaş gibi.Baxia onu anladı;
- yani, baskında Ling'i yakalayabiliriz! Güzel plan, bence yola çıkalım....
Moniyan Imparatoru silvannadan ve askerlerinden endişe etmektedir, hatta kızı için ağlamıştır bile, ama kızı bunu kendi istemiştir, belki dyrooth'u görür diye.
Çukur dyrooth'a yaptığını Ling'e uygulamaya karar verir,
.
.
.Onun da başına o kötü kristalden yerleştirmek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfic@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)