Ling her gece Wanwan'ın baygınkenki haklılığına bakarak uyurmuş, ve Wanwan ona sözünü tutacağını söyledikten sonra kalbi birdaha hiç durmamış.
Bir gece herzamanki gibi ling yine Wanwan'a bakarken arkasında bir tıkırtı duyar, döndüğünde yu zhong'u görür;
- sen burada ne yapıyorsun?
- seni almaya geldim.
- ama ben onunla mutluyum, ne kadar hafızam gitmiş olsada.
- ama ben senin isteyip istemediğimi sormadım, eğer gelmezsen o ölür!
- *kafasını Wanwan'a çevirir* a-a-ama buna izin veremem.
- Ne yapacaksın? Karnındaki o çıkarılamamamış kurşunla ayağa kalkmayı beceremezken beni mi yeneceksin? Hahahahaha! Ling sen hiç bu kadar komik olmadın.
- ne istiyorsun bizden.
- sen benimsin ve benim kalacaksın yoksa o ölür bu kadar basit.
Ling düşünür ve bu şekilde onu koruyamayacağını bildiğinden mecbur kabul eder.
- akıllıca ling, çoook akıllıca haha~
- ama bir şartım var, eğer bu geceyi birlikte geçirmemize izin vermezsen olmaz.
Yu zhong istese onu bu gece alabileceğini biliyordur, ama ona son bir gece izin verir, ve en iyi yaptığı şeyi yapar, bir anda gözden kaybolur.
Ling can çekişir bir şekilde eline kâğıt kalem alır ve yazmaya başlar.
"Sevgili wanwan"
- hayır çok klişe."Biliyorsun mektuplara hiç giriş yapamam ve genelde bunu söylerken girmiş olurum, aklımda birçok şeyi hatırlamıyorum ama senin beni sevdiğinden şüpem yok, ben gitmek zorundayım lütfen çabucak iyileş ve bir süre karşıma çıkma, bunu isteyerek yapmıyorum, yu zhong geldi ve yapmazsam seni öldüreceğini söyledi, ama ben ne kadar hiçbirşey hatırlamasam bile az da olsa biliyorum, ben sana olan sözümü yineliyorum, sağlam bir şekilde geri geleceğim ve yine beraber olacağız, sakın kendini üzme tamam mı? Bir şekilde kurtulacağım ve ne olursa olsun seni bulucam.. seni seviyorum.."
Ling mektubu Wanwan 'ın eline yavaşça sıkıştırdı, ve mektubun arkasına şunları yazdı ;
"Sözümü tutacağım"
Ardından ling Wanwan 'ın koynuna yavaşça yaklaştı ve kokusunu gitmeden son kez içine çekti, boynundan öptü vedalaşırcasına, Wanwan uykusunda gülüyordu, ling bunu gördü ve elini sıkıca tutarak;
- merak etme hep yanında olacağım, bu belayı da atlatacağız, güçlü kal. Dedi ağlayarak
Ve yu zhong onu götürdü, Wanwan odada karanlıkta yalnız kaldı.
Ling o gece uyuyamadı, gözyaşları hiç dinmedi, öyle ki yu zhong bile kötü hissetmeye başlamıştı, sonunda uyuyakaldı, yu zhong yavaşça odasına girdi ve planını devreye soktu, "var olan tüm iksiri ona vermek.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfic@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)