Yu zhong plânlar için uraşmaya başladı, ve asker sayısındaki uçurum farkı gördü, fakat kuzeyin askerlerinin yorgun olmasını hesaba katıyordu, yeniden kurulmaları zaman alacaktı, ortada daha bir savaş yoktu ama muhtemelen çukur'la beraber onu da yok edeceklerini biliyordu, yada en azından deneyeceklerini..
...
Franco bu konuda freya'nın lider olmasına rağmen asi davranıyordu, bu asiliği kazanacakları savaşı kaybettirebilirdi bile.
Kuzeyliler gizli Moniyan desteğiyle beraber toplam 3 ana koldan saldırmayı düşünüyordu böylece düşmanın çevresini 2 yerden saracaklardı ve sayı üstünlüğünü iyice açacaklardı, en önemli kol orta kısmıydı, orta kısım olmadan plan çökebilirdi orta kısıma silvanna'yı komutan olarak atadılar, fakat Moniyan'ın gizli kalabilmesi için resmiyette başka birisi gösterilecekti, sağda freya solda ise franco seçildi, franco asıldığını bir nevi olsun bastırması için seçilmişti, eğer seçilmeseydi isyana kalkışıp orduyu arkadan vurabilirdi.
Saldırıdan önce O hatlardaki askerlere zarar vermek için uzakdoğulular ana hatlardaki düşman tahmini düşman karakollarına tuzaklar yerleştireceklerdi, bu sayede o alanlar yıpratılacaktı.
Derhal yola çıkıldı fakat yu zhong planı tahmin ettiğinden erkenden asker yollamaya başlamıştı, ve başlarına Ling'i atadı.
Yola çıkıldı, Ling ordudan önce bölgeye gitti ve uzakdoğulularla karşılaştı, Wanwan zaten yol boyu sanki ağaçlarda birinin olduğunu fark etmiş gibiydi, gözlerini ağaçlardan alamıyordu, bir zaman sonra tuzaklar için bölündüler Wanwan zilong ve luo yi ile gitti ling de onları takip ediyordu ve içinde az da olsa değişik bir his vardı, Ling ordu dan önce Wanwan 'ın olduğu kola saldırmaya başladı atladı ve zilong yere düştü bir bıçak onun boynundayken arkadan yaklaşan Baxia'yı fark etti ve ikinci bıçağını ona doğru yöneltti.
- yaklaşma yoksa o ölür
- Ling, sakin ol ve onu bırak yoksa büyük bir hata yapacaksın.
- öldürmek.. istemiyor-...
- Wanwan bak hala duygularından tam kaybetmemiş.
Wanwan durumu görür ve ling'e yaklaştı
- Ling, benim, lütfen artık kendine gel, seni çok özlüyorum. Dedi ve ona yaklaştı, Ling bir süre birşey yapmadı sonra.
- dur, lütfen daha çok yaklaşma, b-ben seni öldürürüm yaklaşma!
Wanwan korkmaksızın ona sarıldı, Ling kalakaldı, bir an tüm enerjisi gitti ve yere yığıldı, Wanwan endişe etti.
- Ling..? Ling! Iyi misin!
Baxia ona olanı anlattı;
- Wanwan başardık, o bayıldı onu götürüp iyileştirebiliriz, dedi ama o sırada uzaktan ordunun sesi geliyordu, yaklaşmışlardı.
- bir dakika bu da ne ?! Olamaz ordu yaklaşıyor Wanwan onu burada bırakmalıyız yoksa asla zamanında kaçamayız.
- ama bu kadar yakınken onu tekrar kaybedemem. dedi ağlayarak
- ama bırakmazsan hem onu kaybedeceğiz hem de biz gideceğiz hemen kaçmamız gerekiyor.
Baxia ve zilong zor da olsa onu inka etti.
- en azından ondan bir parça alacağım. Dedi ve yere saplı olan kılıçlardan birini ve giysisinden bir parça aldı, ve geri yola çıktılar.
Wanwan ağlayarak şöyle düşünüyordu.
"Ikimizde bir söz verdik, ve sözümüzden dönmeyeceğiz, her ne olursa olsun, gerekirse ölümüm senin elinden olsun, sana sarılmadan ölmeyeceğim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fiksi Penggemar@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)