-6-

90 11 27
                                    

Wanwan ling'in cebindeki resimi gördü, kıyafetinin kenarından sallanıyordu ucu, o an umudu tazelendi.

Wanwan onun için çok hızlı davrandı ve önüne atlamayı başardı, mermiyi göğüsünden yedi, yavaşça düşerken ling'e doğru bakarak, Wanwan gülümsedi.

- sana inanıyorum, sözünü hep tuttun.. dedi ve yere yığıldı.

Onu gören ling bir anda başını tuttu, ağrıyordu, hemde hiç olmadığı kadar, gözlerinden birkaç damla yaş Wanwan'ın yarasına düştü, Wanwan sıvı sayesinde bir anlık bilincini toparladı, fakat o zaman sadece Ling'i görmeye yetti, sonrasında hemen tekrar bayıldı, garip bir şekilde onu öyle gördükten sonra güler durumda bayıldı, Ling ağlamaya başladı, ve hızlıca onu vuran suikastçının üzerine atladı ve boynundan kesti, sonra çatıya çıkıp Wanwan'a bakıp, sonra komutana (suikastçıların komutanı) döndü, ve.

- Derhal geri çekilin!

- ama Ling, gayet başarılıyız

- UMRUMDA DEĞIL GERI ÇEKILIN DEDIM!!! Dedi bağırarak ve ağlayarak.

O sırada ryan onu görüyordu ve Wanwan'ın vurulduğu haberini vermek zorundaydı, neden hep kötü haberleri vermek ona kalıyordu ki? Çok kötü işte.

Komutan komutanın ling'e olduğunu biliyordu bu nedenle geri çekildi, ordu gitti, Ling Wanwan'ın başı da kalakaldı ve bağırarak ağlamaya başladı, etrafına diğerleri toplandı, zilong konuşmaya çalıştı.

- bak bakalım ıspirtoz, şimdi nasılsın?

Ling dinlemiyordu bile, sadece "NEDEN" diye feryat ederek oradan ağaçlarda sekerek uzaklaştı, gözyaşları çıkıyor ve rüzgarda anında kuruyup yüzüne yapışıyordu, ay ışığına baktı, neden böyle kötü hissediyordu ki?

Ling yu zhong'un sarayına vardı odasına çıkıp yatağa uzandı ve yüzünü kapatıp ağlamaya başladı.

O sırada komutandan haber alan yu zhong odaya girdi, o da biliyordu fazla sert davranmaması gerektiğini, hatta onu bu halde görünce bir anlık kara ejderin bile gözü yaşardı.

- Ling, oğlum iyimisin? Dedi sertçe, bu bile Ling'i ürkütmeye yetti, Ling hemen dizleri çenesine gelecek şekilde kapandı, suratını iki bacağının arasına kapattı ve ses etmedi, kara ejder daha yumuşak denedi.

- Ling ne oldu anlat, emin ol rahatlarsın. Ling in kafasını tuttu ve kaldırdı, Ling anlattı.

- ben senin oğlun değilim bunu biliyorum, ve bana ne yaptılar bilmiyorum ama onu öldüremiyorum bir türlü, o yaralanınca da dayanamıyorum...

Yu zhong ilacın dozunu arttırmak için plan yapıyordu aklından, Ling de hala konuşuyordu, zhong onu dinlemiyordu sadece en son sözünü duydu.

-"belki de ona aşık oluyorum"

uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin