-36-

59 6 33
                                    

Argus birşey yapmıyordu, en sonunda tozun içinden bir ses duyuldu, argus konuştu;

- ÖLÜMSÜZLÜK YADA ÖLÜM!!! (Ultiyi ölümsüzlük ve bu, ultinin repliği)

- beni bir şekilde durdurabilirsin kötü adam, rafaela, o benim için değerli olan tek kişi, kalan herkesi rahatlıkla öldürebilirim! Ama bu olmayacak çünkü o ölse dahi kendini iyileştirir, yani ölümsüz, ve bende ÖLÜMSÜZLÜĞÜ TERCİH EDIYORUM!!

Argus' un kanatları çıktı, zırhı ve kılıcı parlamaya başladı, tamamen iyileşti, sonra zhong topunu tekrar ateşledi, ama argus'a bir zarar gelmedi, yavaş yavaş ona yaklaştı, onu eliyle tuttu;

- seni gidi kendini akıllı sanan küçük, sefil ve güçsüz insan, benimle karşı karşıya gelemezsin, ama denedin, ve ÖLÜMÜN ELİMDEN OLACAK!!!

Yu zhong'u eliyle sıkarak paramparça etti, ve kılıcıyla kalan cesedine sertçe vurdu, cesedi kılıç deydiği anda küle dönüştü ve tamamen yanarak yok oldu, argus arkasını döndü, yerde x borg'u gördü, boyutunu küçülttü;

- iyi misiniz siz?

- ben iyiyim, ama ona yu zhong çok sert vurdu.

- rafaela'ya gidelim, ben iyileştiremem.

Yolda x borg, argus ile çok fazla muhabbet edebilmiştir, fazla konuşmasa da cevap veriyordu.

- genelde herkes üzerindeki suçu şeytan'a atar, ama bu onların kendi seçimleridir.

- Argus seni çok sevdim, çok havalı ve güçlüsün.

- aslında benim de hatalarım oldu, kendimi fazla öldürmeye kaptırmak gibi, ama pişman oldum.

- ben bir şehri tamamen yok ettim, ve bu dünyanın en teknolojik şehri, ama bende pişmanım.

- fazla bir farkımız yok, sadece ben bir şeytanım, kötüleri cezalandırırım, sen bir insansın, nefret ettiklerini cezalandırdın.

- ben de senin gibi sadece kötüleri cezalandıracağım.

- işim kolaylaşır.

Sonunda diğerlerine varırlar, zilong hemen atılır;

- x borg, sen argus ile mi çalıştın?

- aslında tüm iş-

- evet beraber çalıştık, o da bundan sonra sadece kötüleri yok edecek.

- ama arkadaş kısmında hep boşluk çekiyorum malesef, sadece şu küçük kız arkadaşımdı, ama o da iyi değil.

Rafaela geldi ve onu iyileştirdi.

- n-ne? Aa teşekkür ederim.

Argus, rafaela'ya döndü ve ona yaklaşıp ellerini tuttu.

Argus, rafaela'ya döndü ve ona yaklaşıp ellerini tuttu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- sen sevdiğim tek kişisin.

- argus?

- şu hayatımda sadece seni sevebiliyorum rafaela.

Arkadan Wanwan, ling'in başının etini yiyordu;

- ling iyi misin?

- iyiyim zilong, yıllarca duymadım sonuçta.

- LİNG ŞUNLARA BAK MELEK VE ŞEYTAN, BİRBİRLERİNE AŞIKLAR!!

- benim meleğim de sensin kedicik.

Argus ve Rafaela diğerleriyle vedalaştı, ve el ele havaya yükselip yavaşça kayboldular.

uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin