-4-

118 11 15
                                    

Sabah olur ve savaşçılar yeni mekanlarına hareket ederler, bu arada gece geri dönen ling'in odasına gizlice giren yu zhong, resimleri görür bir an olsun yumuşar, öfkesi diner, ve resimlere bakakalır, o geceyi ağlayarak geçiren kara ejder çok dengesiz duygulara sahiptir.

Sabah olunca zhong planını uygulamak için ıspirtoz katillerini toplar, başlarına Ling'i koyar ve onları çukurun adamlarının öldüğü yola gönderir, yolda kağıt parçaları bulurlar, ve bu yolu kapsar, en sonunda konaklanan yere kadar sürer, Ling etrafı ararken tesadüfen Wanwan'ın kaldığı odaya denk gelir, bu odadaki havaya sinen koku öyle tanıdıktır ki, Ling önce kalakalır, sonra cebinden resmi çıkarır, üstü ıslaktır ve bunu ancak fark eder, yatağın da üstünün ıslak olduğunu ve kokuların aynı olduğunu görünce ling kötü hisseder, yu zhong un aradığı kişi resimdeki kişi ve dostlarıdır.

Görevden sonra Ling ilk baktığı eve geri gider birşey bulma ümidiyle, ve ne görsün, bir dolabın içinde uzakdoğu savaşçılarından kalan bir resim daha, bu resimde Wanwan'ın onu öpmesi dikkatini çeker, ama hala aynı hisdedir, görevine ve efendisine sadakat..

...

Ling birkaç ıspirtoz suikastçısını yanına alır, ve konaktan iz sürmeye başlar, fazla zaman geçmeden varır;

- öncelikle ben gireceğim, komutunu bekleyin.

Ispirtoz suikastçıları onun emir vermesine çok bozulmuşlardı fakat yu zhong dan ötürü uymak zorundaydılar, bazıları kendini tutamadı ve oradan uzaklaştı.

Ling içeri girdi, kılıcı elindeydi ayak seslerini duydu ve pozisyon aldı, gelen zilong'du, Ling hemen boynuna bıçağı dayadı.

- heey Wanwan, biricik aşkın geldi ve bana bıçak tutuyor, gelebilir misin? Dedi gülerek.

Wanwan bu sırada bir odada tavana bakıp ling olmasa bile ona planlarını anlatmaktadır, ve tabi onu çok özlediğini;

- bu sefil hayat ne kadar sürecek bilmiyorum ama sonunda yanında olacağım emin olabilirsin, seni çok özledim ling, umarım gelirsin, dedi Ve gözyaşlarına boğuldu, bu sırada zilong'u dediğini duyunca hemen kendini odadan dışarı attı ve herkesin tahmin edebileceği o şeyi yaptı

(Bölüyorum, şuan güncelleme yapıyorum, normalde böyle bir parantez yoktu, ciddi anlamda sanki çalmış gibi görünebilir Wanwan'ın tavanla konuşması, fakat ben bu bölümü yazarken daha orijinal 2. Kitap yayınlanmadı bilgilendirmeli yayatım, çörmedim yane nsnsbsj)

- NE! LİNG!!! buradasın!!! Wanwan hemen koşup linge boynundan sarıldı, Ling ne olduğunu anlamadı, ama bırakmasını istemiyordu, sonra duyguları o iksir yüzünden yine baskılandı, o sırada Wanwan,

- Ling? Buradayım.. Bana sarılmayacak mısın..? Dedi ağlamaklı gözlerle.

O sırada bıçağı hala zilong un boynundaydı, bıçağı çekti ve zilong'u ittirdi,

- dışarıya gelin, dedi

Wanwan hiç düşünmeden gitti, diğerleri şüpelice peşinden geldi.

Ling askeri saklamıştı, dışarı çıkar çıkmaz üzerlerine çullanacaktı, fakat tam çıkarken arkadan gelen askerleri gördüler, bu yüzden şüphelenip derhal çatıya çıktılar.

Arkadan gelen askerler yu zhong'un du, suikastçılardan birkaçının kaçacağını biliyordu bu nedenle destek yollamıştı, uzakdoğu savaşçıları çatıda sıkışmıştı ve etrafları sarılıydı, ne yapacaklardı acaba?

uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin