Önce şeytan olan yeryüzüne indi, ve tük askerleri bir kılıç darbesiyle tamamen toza çevirdi, ve giyotinleri kırdı, kendini kaybetmiş şekilde güneye ilerlemeye başladı.
Melek olan indi, ve Wanwan'ı ling'in başında ağlarken görür, yanına gider ve bir anda bir ışıltı ile ling'deki yara tamamen kaybolur ve uyanır.
- ah, ne oluyor?
- ling!! İyisin!!
- evet, ama ne oluyor burada.
- o melek seni iyileştirdi.
Ling uyandığında ve Wanwan'ın başında durmasına şükredercesine baktı, kalktı ve direk onu öpmeye yeltendi.
Wanwan şaşkına dönmüştü, ondan böyle birşey beklemiyordu heralde, fakat bu konuda birşey demedi;
- hemen granger'ın yanına gidelim, melek de bizimle gelsin.
...
- kurtulduk, vay be!
- sen iblissin ama sana da zarar vermedi.
- evet, sanırım sizin tarafınızda olduğumdan.
Silvanna, alice ve zilong'un arasına girdi.
- ben, anladım.
- ne peki o?
- ölümsüz melek ARGUS.
- aa daha önce çukur'da duymuştum.
- ben babamın yanında duydum.
- neyse hadi granger'ın yanına gitmeliyim.
- freya'yı alayım.
- ulan freya eline düştüğüm adama bak.
- ne varmış alice?
- yok birşey.
- ben onu çok seviyorum.
Freya bu lafı yarım olarak duymuştur, ve var olan gücüyle gülümsedi.
- bak, gülümsüyor.
Dedi ve zilong da gülmeye başladı, zilong biraz daha güldükten sonra, kucağındaki anlı bile kan içinde olan freya'yı dudağından öptü, freya'nın bilinci yarı açıktı, kalbi pırpır ediyordu sanki.
Ikı taraf da aynı anda revire vardı;
- bakın bu melek Ling'i iyileştirdi!
- Wanwan, o rafaela, hatta ortadaki alacakaranlık küresiydi ve lunox'da oradaydı.
Silvanna, alice'i bir kenara itip rafaela'nın önüne geldi;
- lütfen, granger'ı ayağa kaldırır mısın? Lütfen, onu çok seviyor ve istiyorum.
- tabiki ama bu zor gözüküyor.
Rafaela ne yapacağını bilemedi, ama sonra kanadından bir parça koparıp onun göğüsünün açık kısmına koydu, bir an öyle bir ışık çıktı ki herkes gözünü elleriyle kapadı, bu sırada rafaela'da büyüsünü yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)
Fanfiction@Dihidrojen_monoksit in yapmış olduğu kitabın ikincisidir (FANMADEDIR)