-31-

52 6 2
                                    

Franco sonunda konseyi ve askeri ikna etmiştir, nasıl mı? Propoganda ile, bu sayede meydan savaşında yenik düşen kuzeyliler geri çekilmeye çalıştıklarında arkalarında franco ve zhong'un askerlerini görürler her yandan sıkıştırıyorlardır, hatta karargah a gelmişlerdir, her yandan çevrildiklerini gören zilong ve freya, ne yapacaklarını şaşırmışlardır.

- ama nasıl bir anda bu kadar kötüye gidebilir anlamıyorum.

- freya, bende bilmiyorum ama sana birşey sormalıyım.

- ne soracaksın?

- bana güveniyor musun?

- bu soru mu sence, sen hayatta en çok güveneceğim kişisin zilong.

- o zaman buradan kaç, beni burada bırak.

- ama bunu yapamam, sen, sen çok değerlisin, girmemelisin.

- freya, unuttun mu, beni durdurabilmek için en az bir ordu lazım.

- zilong, ciddi olmadığını ikimizde biliyoruz.

- nereden biliyorsun.

- ben bilirim.

- tamam başka bir planım var ve bu hoşuna gidecek.

- neymiş o.

- ben hızlı bir şekilde giderken kucağımda durabilir misin?

- zilong? Bu biraz garip değil mi?

- bana güveniyor musun?

- tamam, yapacağım.

Dediğini yapar kucağına biner, ve zilong hızlı bir şekilde onu götürmeye çalışır. (zilong'un ultiyi aşırı hızlı koşmasına yardım eder Ve güçlenir)

ilkte başarır, fakat sonra fark eder ki kaçtıkları yerde başka bir çember daha vardır, ve bu sefer kaçacak yer yoktur.

Sırt sırta verirler, freya'nın kanatları çıkar.

- vaay demek tanrıçayım dediğin buydu.

- evet, hadi biraz düşman yenelim.

- KAHRAMANLAR SÖZÜNDEN DÖNMEZ!! (ultisinde söylediği söz, ulti çok hızlı dönüyor)

Savaşmaya başlarlar, ikiside sanki seri bir suikastçı gibi oradan oraya atılıyor ve askerleri öldürüyordur, hatta uyumları o kadar iyidir ki zilong'un çektiği adamları çok iyi bir şekilde öldürüyorlardır.

...

Ling ve Wanwan onların da etrafının satılacağını tahmin ettiklerinden, gece dışarı çıkıp düşman bölgesine saldırıya hazırlanmışlardır;

- şimdi, gece boyu buradayız wanwan.

- bu baskında ölürsek ikimizde öleceğiz, ve bu yalnız kalmayacağım için beni mutlu ediyor.

Sabah olduğunda Wanwan uyurken ling ilk saldırılara başlamıştır, wanwan o sırada uyanmış ve bulanık bir şekilde savaş alanına bakıyordur.

Ling birsürü adamı öldürmüştür fakat o sırada birde ne görsün, zhong ejder formuyla ona doğru geliyordur.

Wanwan bulanık bir şekilde ling'in düşüşünü izledi, bir an kabus sandı ve hemen kalktı, ortaya baktı ling göğüsünden göbeğine kadar büyük ve geniş bir yara ile orada yatıyordu, wanwan hemen herşeyi boşverip başına koştu.

- ling! Yeniden olmaz! Gidemezsin!

Koşarken gözyaşları uykulu gözlerinden süzülüyor ve yanaklarında o rüzgarda kuruyuveriyordu.

- peşimizi bırak artık! Bizden ne istiyorsun! Dedi ağlayarak.

- ahh Wanwan hiçbir zaman anlamayacaksın, bana isyan ettiğiniz gün zaten bitmişti, yani senden şunu istiyordum;

ÖLÜMÜNÜ!!!

uzakdoğu savaşçıları 2 - Kutlu Yemin (mlbb)(fanmade)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin