Clarie
-Nu vei crede ce tocmai mi s-a intamplat! tip eu in timp ce alerg inspre Anne pe hol.
-Ce mai este? Acum doua zile te plangeai ca ai avut dreptate in privinta unui baiat si acum sari in sus de bucurie?spune ea razand de mine.
-Heiii, chiar m-as fi suparat pe tine daca nu as fi fost atat de fericita.. ii spun eu de-a dreptul incantata.
-Deci?
-Poetul mi-a dat cerere de urmarire.
-Poetul?
-Baiatul ala care deseneaza misto..
-Si ce e asa de mare chestie? ma intreaba si incep sa imi pun si eu aceeasi intrebare.
-Pai presupun ca nimic, doar ca imi plac desenele lui si a devenit destul de popular.
se uita in telefonul meu care este deschis pe profilul lui si aproba din cap.
-cinci zeci de mii?Baiatul asta chiar a crescut de ultima data cand ne-am uitat pe contul lui.
Aprob si eu la randul meu.
-De ce nu vorbesti cu el? ma intreaba si realizez c anu mi-am pus problema asta.
-Pai ar putea sa fie vreun pedofil care fura arta de pe conturi si le pune acoo doar ca sa atraga fete asa ca noi, sauuu ar putea sa fie din africa sau, nu stiu, romania, franta, deci nu prea ar avea sens,nu? ii spun. de ce reactionez asa, e un simplu mesaj?
-Pai nu ti-am zis sa pleci cu el pe luna, ti-am zis doar sa ii dai un mesaj. si in plus se semneaza pe toate desenele lui cu "poetul", asa ca ma indoiesc ca fura arta de pe internet.
Aprob iarasi.
-Ok, poate ca ai dreptate, dar ce ar trebui sa ii spun?
-Nu stiu, cred ca ai doua variante: ori il intrebi daca vrea sa mearga cu tine pe luna, ori ii spui ca iti plac desenele lui. chicoteste si ma face si pe mine sa zambesc.
-Ok, asta ii scriu. tastez prin mesagerie, dar nu primesc niciun raspuns. Presupun ca este ocupat.
-Da, ocupat sa gaseasca fete pe la coltul strazii sau sa manance pizza pe o barca in italia. radem amandoua.
sunt totusi destul de agitata, chiar si cand ajung acasa. eu nu prea vorbesc prin mesaje. Nu e felul meu de a comunica. Dar nu cunosc aceasta persoana. Nu stiu ce varsta are. Nu stiu nici macar daca e barbat, ar putea sa fie o femeie care si-a pus un astfel de nume.
Astept incordata raspunsul lui intarziat, dar vine abia seara:
"Multumesc, apreciez!"
Acum ca stau mai bine sa ma gandesc, nu a fost chiar cea mai buna idee. Nu prea am cum sa continui conversatia asta. Nu m-am gandit pana la capat.
"Cati ani ai?" il intreb, si ma rostogolesc dintr-o parte in alta a patului asteptandu-i raspunsul si profitand ca nu are cum sa ma vada.
"17"
"Esti cumva un pedofil?"
"Crezi ca daca as fi un pedofil ti-as spune?"
"Asta ar spune un pedofil"
"Tu cati ani ai?:))"
"16"
"Fix asta ar raspunde un pedofil"
abia am respirat in ultimele secunde pentru ca am ras incontinuu. Totusi, nu stiu cum sa continui conversatii. Baietii nu sunt punctul meu forte. Dar apoi imi sare tandara si ii scriu in continuare:
"Esti baiat"
"Tu ce crezi?"
"Sper ca nu"
"Tu esti fata?"
"Am... da"
"Ah, ce pacat:)))))"
Rasul revine si nu pot sa ma abtin. ma rostogolesc iar. incep sa ii observ toate desenele si parca le inteleg pe toate. Poate ca nu le inteleg in felul lui, dar sigur le inteleg in al meu.
"Esti din America?" imi bipaie telefonul si buzele mele se ridica inapoi intr-un zambet incontrolabil.
"Dap, tu?"
"Si eu,dar as putea fii un pedofil si sa te mint" incep sa zambesc iar.
"Noapte buna" imi spune apoi. ii raspund cu aceleasi cuvinte si ma gandesc la ultima data cand mi s-a spus noapte buna.
Eram in patul meu, ma pregateam de culcare, cand tatal meu a intrat pe usa, tatal meu cel real. Stateam invelita intr-o plapuma calduroasa pe care inca o simt si il aveam pe domnul Grorry in brate, un ursulet de plus alb caruia i-am pus fundite la urechi. Tata a intrat in camera si mi-a spus:
-Noapte buna, papusa mea! cu un glas cald, sarutadndu-mi obrazul. i-am spus inapoi.
Am adormit si, de dimineata, cand m-am trezit, mama plangea cu pastilele in jurul ei si tata deja plecase. Nu mi-a spus "Pa", nu mi-a spus ca pleaca. De atunci nimeni nu mi-a mai spus "Noapte buna"
CITEȘTI
Egotistic - IN CURS DE EDITARE
Teen FictionMiho, un baiat care avea totul: popularitate, fete, o cariera stabilita in fotbal, trece printr-un tragic accident de masina. Clarie, o fata care este obsedata de scris si de retelele de socializare, gaseste un artist care o ajuta sa treaca prin vi...