11

3 2 0
                                    


Clarie

Zambesc cand vad asta. Da, ne-am intalnit si nu ne-am certat. Sunt putin uimita de situatie. El parea schimbat. Ma trata cu mai mult respect decat de obicei. Da, era el insusi, isi batea joc si glumea de toate lucrurile care nu ii conveneau, dar nu incerca atat de tare sa ma enerveze. Se juca cu mine, dar nu ma impingea sa cad in prapastie. Realizez abia acum si sunt in stare de soc. L-am ignorat in tot acest timp, ma gandeam ca nu are sens sa imi pierd timpul cu el, dar poate poetul are dreptate cand imi spune ca de multe ori baietii nu inteleg de ce fac unele lucruri. Sunt la fel de uimiti de faptele lor ca si fetele.

Ma bucur pentru el, pentru Miho. Chiar ma bucur. Nu stiu ce a dus la schimbarea lui micuta, dar ma bucur.

"te-a mai enervat?" ma intreaba poetul dupa un timp.

Incep sa ma gandes la detalii. Imi amintesc copacii care se inaltau inspre palatele din ceruri pe langa noi. Firele ierbii dansau pe ritmul vantului si pamantul ne croia drum catre banci.

"nu chiar" ii raspund.

M-a enervat putin. In rest nu a fost intentionat. Inca sunt uimta de faptul ca mi-a urmat sfaturile.

"Miho are doua moduri, cred ca astazi a fost setat pe modul pe care il foloseste rar" ii explic poetului.

"Si care sunt alea doua moduri?"

"pai <sunt cel mai intelligent si aratos om din lume si te voi enerva pana la moarte> si <am o stare foarte melancolica deci o sa fiu sincer in limita bunului meu simt>" ii spun si analizez inca odata realizarea la care am ajuns.

"aha, am inteles. cred ca asa sunt toti baietii" imi spune la un moment dat, dupa ce cred ca s-a gandit la adevarul afirmatiei mele.

"tu nu esti asa"

"pai cand vorbesc cu tine sunt trecut pe al doilea mod"imi raspunde. Sunt destul de sigura ca el este mult mai deschis la adevar si realitate ca Miho, dar nu o sa il contrazic.

Sunt sanse destul de mari ca mesajele a ii schimbe personalitatea poeetului, dar si desenele fac aceleasi lucruri. Daca esti pe al doilea mod atat de des, atunci cum de nu esti la fel si in societate. Raman putin nemiscata in pat si simt patura pufoasa cum ma incalzeste. plusurile ma imbratisaza. aud intr-un final si cateva tipete din bucatarie pe care nu le auzeam cand vorbeam cu poetul.

Egotistic - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum