"Gizli Numara..."
"Açamadım. Sonlandı arama. Ama çok geçmeden tekrar çalmaya başladı telefonum. Gözleri üzerimde olan arkadaşlarım başıyla onay verdiklerinde, aramayı cevaplandırdım."
"Hoparlörü açtım."
"Konuşamadım."
"Juliet..."
"E-evet kimsin?"
"Aaa, ayıp ediyorsun ama Ada. Hatırlamadın mı beni?"
"Bilmem. Hatırlamam mı gerekiyordu?"
"Gerilmiştim. Artık bu kadar gizem bana fazlaydı. Neden bu kadar gizem kasıyordu, orası da büyük bir soru işaretiydi."
"Ada, benim kim olduğumu merak etmiyor musun?"
"Etmiyorum."
"Neden?"
"Bizimle sadece oynuyorsun. Aptal bir şakacısın."
"Öyle mi? Peki, bunun bir şaka değil, intikam olduğunu söylesem?"
"Neyin intikamı?"
"Bana yapılanların."
"Ne yaptım?"
"Sadece sen değil, hepiniz."
"Hepimiz. Ne yaptık?"
"Kapandı. Yüzüme kapattı."
Ekin, Mavi ve Aşkın soru sorar gibi yüzüme bakıyorlardı. 'Ne oldu' der gibi.
"Kapattı yüzüme."
Sonra mesaj geldi telefonuma.
"Ben senin gölgenim Ada. Çevrendekiler benim kuklam. Yaşadıkların benim satırlarım. Sen, başrolsün bu hikayede."
"Bana kafa tutabiliyorsun. Bakalım daha sonra da bu cesarete sahip olabilecek misin?"
"Hiç korkmadım onunla konuşurken. Sadece fazla iddialı konuşuyordu ve bu bana batıyordu."
"Yolculuğun devamında Ekin'le birlikte müzik dinledik, kafamızı dağıtmak için. Bir ara Ekin uykuya daldı, başı omzuma düştü. Sonra korna sesiyle geri uyandı. Ama ben hiç uyumadım."
"Onu uyandırdığımda Venedik'e gelmiştik."
"Venedik şüphesiz ki, Avrupa'nın hatta Dünya'nın en beğenilen yerlerinden bir tanesi. Burayı ilgi çekici yapan en önemli özeliği ise; şehrin birbirinden kanallarla ayrılmış 118 tane adanın üzerine kurulu oluşu ve bu adalar 400'den fazla köprü ile de birbirine bağlı." Venedik sokaklarında arabayla kalacağımız yere doğru ilerliyorduk. Aral da bize Venedik hakkında bir kaç bilgi veriyordu. Tıpkı bir rehber gibiydi. Her yeri biliyordu, daha önce buraları gezdiğini söylemişti."
"Biraz ilerledik ve dar bir sokağa girdik."
"İtalya'nın Veneto Bölgesi'nin başkenti olan Venedik, her yıl ortalama 30 milyon kişi tarafından ziyaret ediliyor." Biz bu aylarda buradaydık ve çok büyük bir kalabalık olmaması gerekiyordu. Yine de, bu aylarda bile Venedik'in bolca ziyaretçisi vardı.
"Buranın sokakları hep böyle dar mı?" Ela yine şikayet etmeye başlamıştı. Onu memnun etmek çok zordu."
"Bu şikayeti yine işiten Aral, yavaşça Ela'ya döndü ve,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Sokağı
Mistério / Suspense*** Kül Sokağı'nın hikayesini biliyor musunuz? Kül Sokağı... Küçük çocukların kabusu olan o sokak... O sokakta büyüyen bir çocuğun hikayesi... Çığlıklar... Onları duyuyor musunuz? Toplanın. Size Kül Sokağı'nda kaybolan bir çocuğun hikayesini anlatı...