Pohled Teodory
Po cestě do jídelny mě stopla vedoucí s tím, že zítra jedou na celodenní výlet, tak se můžu rozmyslet jestli zůstanu s klukama nebo pojedu taky. Pro dnešek s úkoly mám klid, jelikož je celkem pozdě. Kdyby jsme byli doma Dais by už spala.
Když už jsem se blížila k vykachličkované části, někdo na mě zaťukal.
,,Teo, neviděla si Nialla s Harrym?"
Zeptal se Liam
,,Niall je na chatce s Daisy a Harryho jsem neviděla."
,, Díky!."
Po chodníku jsem prošla okolo třech stromů,pak jsem zdolala tři schody a byla jsem v jídelně.
Večeři jsem snědla celkem dost rychle, protože jsem spěchala zpátky za svou holčičkou.
Na zpáteční cestě jsem šla úplně jinudy, protože to bylo celkem kratší. Slezla jsem jen dvanáct schodů a byla jsem v chatě. Otevírala jsem opatrně,co kdyby Dais spala.
V chodbě linoucí se po ose do skromné kuchyňky jsem málem zakopla o něčí botu. Boty jsem tam teda srovnala a pokračovala dál přes kuchyň k sobě do pokoje. Jen co jsem otevřela dveře viděla jsem Dais spící v pleně a bílém tričku. Niall ležel hned vedle ní a určitě spí taky. Oba jsem je zakryla tenkou dekou.
,, Kéž by jsi byl ty její táta."
Nechala jsem je oba spát a za to jsem odcestovala ke klukům nahoru do pokoje.Oni kluci v tom pokoji určitě ještě nebyli tak jim jdu povléct. Než aby zas Louis neměl nějaký problém.