Vánoční den - Tea
Harry s Niallem jsou stále mimo zem. Už se naštěstí našli. O to mi,ale dělá starosti můj porod. Je ráno, opravdu mi je fakt blbě a nevím co mám dělat. Doktor říkal, že můžu rodit klidně už dvacátého. Je dneska štědrý den. Dole přípravy probíhají v plném proudu.
,, Táto a můžu dát na stromeček hvězdičku?"
,,Strejda říkal, že ať to prvně zkusí Daisy. Pokud jí to nepůjde dáš jí ty Freddie."
,, Tak jo."
Oblékla jsem se, prošla jsem všechny pokoje. V pokoji pro dvojčata jsem se zastavila. Zjistila jsem, že nemám nachystané žádné věci do nemocnice.
Vylezla jsem na chodbu.
,,Theo, mohl by jsi mi podat tu tašku, která je pod schody?"
,,Jo mami." Řekl Theo a podal mi jí
Už je to tady zase. Chytila jsem se za břicho a musela se prodýchat. Venku sněžilo jak u blbých.
,, Theo, zavoláš Louise?"
,, Miminka chcou ven?"
,,Ne,to ještě ne. Potřebuju si nachystat věci do porodnice."usmála jsem se na něj a pohladila ho
,, Tak to pomůžu já. Strejda Louis odzdobují krb. Dneska se tam prý zatopí. Venku má být velká bouře a může vyhodit elektriku."
,, Já vím. Tak mi pojď pomoc. Budeš velkej brácha?"
,, Budu. Moč rád."
Theovi jsem řekla,aby mi začal nosit věci.
,, Tak, teď budu potřebovat abys mi donesl dvě zavinovačky. Jsou asi dole. "
,,Jo viděl jsem je."
,, Díky zlato."
Já mezitím naskládala do tašky několik hadrových plen, dvě jednorázové podložky, vlhčené ubrousky, teploměr do vody, dudlíky, plyšáky od Harryho. Pak nějaká bodíčka, punčochy, dupačky,dva svetříky, jednorázové pleny. S Daisy jsme za tři dny spotřebovali deset tak beru jeden menší balík. Tam jich je dvacet pět. Všechno jsem pečlivě naskládala do tašky. Sešla jsem dolů a nasnídala se.
,, Ahoj Daisy,tak co jsou kluci hodní?"
,,Hmm" no dobrý
Dneska má Louis narozeniny. Musím jít pro dárek.
,, Freddie? Mohl by jsi tu s ní počkat? Já musím skočit pro dárek tátovi."
,,Jo vezmeš i ten můj?"
,,A kde ho máš ?"
,,V pokoji pod Daisiinou postýlkou. Má modrej obal."
,,Jasan. Zavolej zatím tátu do obýváku a ptej se ho na to co budeme dělat večer. Hned jsem tu."
Daisy chytla Freddieho za ruku a šli spolu do obýváku. Já jsem vyšplhala nahoru do pokoj a vyndala teda svůj dárek pro Louise. Pak jsem šla k děckám a tam vyndala ten Freddieho.
Ze zdola jsem slyšela Louise jak říká plán celého večera.
,, Na večeříme se v sedm jako každý jiný den. Pak bychom se mohli jít projít a postavit venku sněhuláka,zda bude přijatelné počasí. V devět nachystáme sušenky a mlíko pro Santu. A pak si pustíme pohádku na notebooku."
,,Jooo a jakou?"
,, Můžeme si pustit klidně dvě. Jak řekne teta. Uvidíme jestli se spíš dneska nepojede do nemocnice. Theo říkal, že se ráno chytala za bříško."
,, Ahoj,Loui. Rodit dneska neplánuju. Pořád,ale děsně kopou. Možná mi začínají poslíčci. Rodit zásadně budu jen s Harrym a Niallem. Tak si to uvědomte caparti." Řekla jsem a pohladila břicho
,,Jen aby si se nedivila. Tohle říkala Briana také a koukej co mám vedle sebe" Zasmál se Loui
,,Loui,mohl by jsi se postavit?"
Loui se zvedl. Natáhla jsem k němu ruku a začala mu přát k narozeninám.
,,Louisi, přeji ti všechno nejlepší k tvým narozeninám. Hodně štěstí zdraví lásky a spousty peněz. A konečně najdi Freddiemu mámu, která za něj bude stát."
,, Děkuju Teo. Objal bych tě, ale nechci ublížit miminkům."
,, Můžeš,ale jen opatrně." Řekla jsem
Louis mě teda objal. Hned jak stisk povolil předala jsem mu dárek.
,, Tady máš nové tričko s Batmanem,je úplně stejné jako to čím jsem umyla podlahu." Zasmála jsem se a podala mu ještě to totožné tričko
,, Díky Teo." Usmál se v očích mu plápolaly drobné plamínky radosti.
,,Tati, taky ti přeju všechno nejlepší. Hodně štěstí zdraví a lásky. Mám na tebe jednu prosbu. Pořídil bys mi k příštím narozeninám také sourozence? Daisy má bráchu a teď bude mít další dva. Já nechci být sám."
,, Díky chlape. Uvidíme co se s tím dá dělat jo?"
,,Jo."
Freddie má narozeniny v lednu. Přesněji řečeno dvacátého šestého.
K obědu jsme si udělali jen rybí polévku.
To už tady byl i Liam, který měl dorazit až zítra ráno.
,,Loui, zavolám Harrymu i Niallovi. Mám mu něco vyřídit?"
,,Jo, popřej mu pěkné Vánoce. Dám už vařit brambory na salát. "
,, Jo dej. Já si vezmu děcka nahoru. Třeba s ním budou chtít mluvit."
,,Jo. To by mi pomohlo. Mohla by je vzít do obchodu? Donesli by jste zmrzlinu a lentilky."
,,Jo klidně. Jdu mu zavolat a my teda vezmeme spíš sáně."
,,Jo ty jsou v garáži. Tak je vyndám. Běžte se obléct. Vyšleme i Liama. Ať je netaháš."
,, Táto já půjdu pěšky. A proč nevezmeš kočár teto?"
,, Freddie,my s ním nikam nedojedeme. S tím kočárem se jezdí blbě i bez sněhu a tady je sníh vysoký. Svolej poradu v ložnici. Dones tam prosím tě Theovu bundu s otepkovákama i pro sebe i Daisy. Prvně zavoláme strejdovi a pak se oblečeme a vyrazíme."
,,Tak Joo. Daisy ! Theo! Pojďte sem!"
,, Ježíš Fredouši co tady ječíš? To už je tady Santa?"
,,Ne strejdo jdeme volat Harrymu a Niallovi. Pak jdeme do obchodu. A ty jdeš taky! Haha!"
,,No tak jo. Kde jsou děcka?"
,, Asistují Louisovi pod nohama v kuchyni."
,,Mami my nemáme mrkev! A co dáme sněhulákovi?"
,,Seženeme jí"
,,Ok"Vánoční díl je na tři části. Dneska vydám každopádně ještě jednu, ale až kolem čtvrté nebo sedmé hodiny.😍